fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

קבוצה 10

בתום עשור של ציפייה, השלימה הפועל מטה אשר/עכו דאבל חלומי כשזכתה באליפות העשירית שלה, אחרי שהכריעה את סדרת הגמר נגד מכבי ת"א, באופן חלק, חד וברור, 0:3
שיא היסטורי. הפועל מטה אשר / עכו
שיא היסטורי. הפועל מטה אשר / עכו (צילום: אדריאן הרבשטיין)

ביום רביעי, יממה לפני המפגש השלישי בסדרת הגמר נגד מכבי ת"א, שהה מאמן הפועל מטה אשר/עכו נועם כץ, בחדר הלידה לצד אשתו, ליאת, שילדה בן. אבל הראש שלו היה במקום אחר, באולם הספורט בנעמן, שם היתה אמורה קבוצתו להתמודד למפגש השלישי נגד מכבי ת"א, במסגרת סדרת הגמר.

חניכיו של המאמן נועם כץ, הגיעו למשחק עם יתרון 0:2, ומול קהל נלהב ונרגש של 1,700 אוהדים, עשו את זה ובגדול. ניצחון 1:3 (25:27, 25:12, 16:25, 16:25), העניק למטה אשר/עכו את התואר אלופה, בפעם העשירית בתולדותיה. זאת, חודש ימים אחרי שזכתה גם בגביע המדינה.

אלופים. הפועל מטה/ אשר עכו
אלופים. הפועל מטה/ אשר עכו (צילום: אדריאן הרבשטיין)

העונה, שהתחילה עם מעט ציפיות והרבה תקוות, הסתיימה בקול תרועה רמה ובהשלמת דאבל – אליפות וגביע.
היו"ר מיכאל קישון, התקשה להיפרד מצלחת האליפות והבהיר כי בכוונתו לישון עם הצלחת במיטה. "פעם בעשר שנים, לישון עם צלחת אליפות במיטה, אני חושב שאשתי תבין ותסלח לי", אמר בהתרגשות.

המאמן נועם כץ, שהוביל את הפועל מטה אשר/עכו לאחת העונות הגדולות בתולדותיה אמר בסיום: "בתחילת העונה, אף אחד לא האמין שהעונה תיגמר ככה. אני האמנתי. זה פה כישרון ענק ופוטנציאל שהיה חייב להתממש. העליונות שלנו מתחילת העונה היתה ברורה ויהיה קשה מאוד לשחזר את ההישג".

עוד על הערב הגדול של הפועל מטה אשר/עכו ותגובות נוספות, במדור הספורט של צפון-1 שיצא ביום שישי הבא.

שיא היסטורי. הפועל מטה אשר / עכו
שיא היסטורי. הפועל מטה אשר / עכו (צילום: אדריאן הרבשטיין)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות