fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

"פנו אליי מעפולה ומאסי, לא רואה את עצמי יורד לליגה א' "

אלנתן סלמי
נשאר בעכו עד ינואר. אלנתן סלמי

רוצים עוד סיבה למתיחות בין אסי גלבוע להפועל עפולה? בשבוע האחרון פנו שני המועדונים לחלוץ הפועל עכו, אלנתן סלמי, והציעו לו להצטרף לקבוצה שלהם בליגה א'. בשני המועדונים סבורים שחלוץ בקנה מידה של סלמי, יכול לסייע לקבוצה שלהם במאבקי העלייה לליגה הלאומית.

אלנתן סלמי
נשאר בעכו עד ינואר. אלנתן סלמי

בעונה שעברה כבש אלסלמי 10 שערים במדי מכבי אחי נצרת בליגה הלאומית, בקיץ הלך עם מאמנו לקבוצה מליגת העל, אבל לא הצליח להשתלב שם. שכרו של סלמי בהפועל עכו עמד על 15 אלף שקלים בחודש, פלוס הוצאות נסיעה ברכבת. באחי נצרת השתכר השחקן 11 אלף שקלים

סלמי אישר השבוע: "אכן פנו אלי מהפועל עפולה ואסי גלבוע, עם עפולה דיברנו באופן כללי, לא נכנסנו למספרים, זה שלב שרק מדברים. מהגלבוע התקשרו אלי, אני אפילו לא יודע מי, דיברו בטלפון, זה לא היה רציני, שאלו שאלות, אמרתי שכרגע זה אל על הפרק".

אתה רואה עצמך יורד לליגה א'?

"מבחינתי כרגע זה לא רלוונטי, אני נשאר בעכו עד ינואר, מתאמן עוד חודשיים בליגת העל, אחר כך נראה מה יקרה. ליגה א' היא מבחינתי האופציה האחרונה, אני לא חושב שבשלב זה של הקריירה שלי, אני צריך לרדת לליגה א'".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות