fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סיכום סוף השבוע בכדורגל: כל הקבוצות הפסידו

מחזור המשחקים האחרון בלט בהפסדים של כל הקבוצות מהגליל המערבי, הפועל עכו (לאומית),בית"ר נהריה (ליגה ב'),הפועל נהריה (ליגה ג')
גל קולני מהפועל עכו בתיקול עם שחקן יריב | צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו סיימה את הליגה הסדירה עם הפסד חוץ להפועל עפולה, 1:0, וכשהיא רחוקה 3 נקודות בלבד מהקו האדום.

את השער היחיד במשחק ספגה עכו בדקה ה-34, כששחקן עפולה בעט מ-18 מ' כדור שטוח לעבר פינת השער. השוער רום אילוז, איחר בזינוק והכדור חדר לרשת.

החלוץ הניגרי אגיקו אהיסון, שוחרר לחופשת מולדת קצרה ונעדר מהמשחק.

המאמן חיים לוי: "אני מאוכזב מהתוצאה, אבל מעודד מהיכולת, כי שיחקנו טוב וכמו שהפסדנו, ככה יכולנו גם לנצח. עכשיו, כשאנחנו לקראת הפלייאוף התחתון, אני מבטיח שנעשה את המקסימום כדי להיחלץ מהמצב בו אנחנו נמצאים. אני אופטימי, כי יש לנו קבוצה חזקה, טובה ובריאה. נבוא ממוקדי מטרה והיא להבטיח את ההישארות שלנו בליגה. גם טיפת מזל לא תזיק. אנחנו צריכים לבוא קשוחים ואגרסיביים ולקחת את הנקודות בכוח ובמוח. יש הרבה דברים שגיליתי שאני לא יכול לדבר עליהם כרגע כדי לא לפגוע באף אחד, לכן המטרה שלי היא אחת והיא להשאיר את הפועל עכו בליגה". 

בית"ר נהריה (ליגה ב')

בית"ר נהריה, שכבר הבטיחה את מקומה בפלייאוף העליון, נעלה את העונה הסדירה, בהפסד בית לבני ממב"ע, 4:1.

בית"ר נהריה שוב התייצבה ללא שוער טבעי (השוער הראשון חיליק אליעז הושעה בעקבות ויכוח מילוי חריף עם מנהל הקבוצה אבי כץ והשוער השני אושר דראי נמצא בטירונות צה"ל), ועם השחקן רפאל ביטון, שלבש כפפות ואת אפודת השוער ועמד בין הקורות.

המחצית הראשונה היתה שקולה והסתיימה ללא שערים. בדקה ה-50 עלתה נהריה ליתרון משער שהבקיע המחליף, רון בן בסט.

המאמן מיכה שושן, שאולי רצה לשמור את שחקניו לקראת משחקי הפלייאוף ועל הדרך גם לשלב שחקנים צעירים, ביצע מספר חילופים, והאורחים ניצלו זאת כדי להפוך את התוצאה. בדקה ה-65 השיגה בני ממב"ע את שער השוויון, ובדקה ה-75 היא השלימה מהפך ועלתה ל-1:2. בדקות 80 ו-88 כבשו האורחים עוד 2 שערים בדרך להכרעה.

שחקן קבוצת הנוער מור כהן, ששולב במחצית השנייה, רשם הופעת בכורה בקבוצה הבוגרת.

בית"ר נהריה של המאמן מיכה שושן ולצדו המנהל אבי כץ, היא ללא ספק ההפתעה הנעימה של העונה. הקבוצה סיימה את הליגה כשהיא במקום הרביעי בטבלה עם 45 נקודות ומאזן של 13 ניצחונות, 6 תוצאות תיקו ו-7 הפסדים. הקבוצה הבקיעה 41 שערים וספגה 32 שערים.

בסוף השבוע הקרוב יערך מחזור הסיום של הליגה, אך בית"ר נהריה תיהנה משבת חופשית ותתכונן למשחקי הפלייאוף שיחלו בשבוע הבא (12.4).

סקציה מעלות (ליגה ב')

סקציה מעלות, שכבר הבינה שאין לה סיכוי להתברג בפלייאוף העליון, ספגה תבוסה במשחק החוץ שלה נגד מוליכת הטבלה, מכבי טמרה, 7:2.

דווקא מעלות היתה זו שהבקיעה ראשונה כשאיתן אדרי, הימם את המארחים עם שער מוקדם כבר בדקה ה-3. אלא שהיתרון לא החזיק הרבה זמן מעמד ובדקות ה-8, 19 ו-23, הבקיעה טמרה 3 שערים והפכה את התוצאה. גל יצחק עוד צימק בדקה ה-36 ל-3:2. המחצית השנייה היתה בשליטה מוחלטת של טמרה שהרשיתה עוד 4 פעמים בדרך לניצחון.

במעלות הביעו ביקורת על התבוסה הקשה ואמרו: "נכון שהעונה הסתיימה מבחינתנו, אבל זה עדיין לא אומר שאנחנו צריכים להיראות ככה ולהתפרק בצורה מבישה כזאת. אנחנו חייבים לנצח במחזור הסיום ולהחזיר לעצמנו את הכבוד ואת הרוח הספורטיבית שאפיינה אותנו כל השנים".

הפועל נהריה (ליגה ג')

רגע לפני רדת המסך על הליגה הנמוכה ביותר בישראל, רשמה הפועל נהריה תבוסה ביתית כואבת למ. ס. חצור הגלילית, 6:0. היה זה הפסד ליגה שלישי רצוף לחניכיו של המאמן אבי בן סימון, שהסביר בסיום: "כששחקנים לא מגיעים לאימונים באופן סדיר, זו לצערי התוצאה. אני מקווה שבמשחק האחרון של העונה ננצח ונסיים את העונה בטעם טוב".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות