fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נשארה בבית: הפועל עכו הודחה מגביע הטוטו

הקבוצה, ששחקניה לא עברו בבקרה התקציבית, התייצבה לשני המשחקים הראשונים עם שחקנים צעירים וחסרי ניסיון שרק סיימו גיל נוער, וספגה 2 הפסדים שגרמו להדחה מוקדמת
וישחקו הנערים לפנינו. צעירי הפועל עכו באימונים צילום: אדריאן הרבשטיין
וישחקו הנערים לפנינו. צעירי הפועל עכו באימונים צילום: אדריאן הרבשטיין

(לאומית) הפועל עכו

הפועל עכו פתחה את העונה בהפסד חוץ לעולה החדשה, הפועל איכסל, 2:0, במסגרת משחקי גביע הטוטו. אגב, את צמד השערים לזכות המנצחת כבש אקס הפועל עכו, ציון צמח. עכו, ששחקניה טרם עברו בבקרה התקציבית, עלתה למגרש בהרכב שכולו על טהרת שחקנים צעירים, רובם כאלה שרק סיימו גיל נוער, כך שלמעשה השוער רום אילוז (24), היה השחקן הכי מבוגר. אפילו המאמן החדש אלון זיו, לא יכול היה לרשום בכורה על הקווים, מאחר וחוזהו לא עבר בבקרה התקציבית, ומי שעמד על הקווים היה מאמן קבוצת הנוער איציק טוויזר.

גם במשחק השני במסגרת גביע הטוטו, ספגה הפועל עכו הפסד חוץ, כשנכנעה למכבי אחי נצרת, 2:1. הפתיחה היתה דווקא טובה כשאיתי מורנו הצעיר העלה בדקה ה-16 את קבוצתו ליתרון, 0:1. אלא, שהיתרון השברירי החזיק מעמד דקה אחת בלבד, והמארחים הצליחו להשוות ל-1:1. בדקה ה-75 הוכרע המשחק כשאחי נצרת הבקיעה את השני והשלימה מהפך בדרך לניצחון, 1:2. ההפסד, למעשה, חיסל את סיכוי הפועל עכו להעפיל לשלב רבע הגמר ולסיים את דרכה בגביע הטוטו כבר בשלב הבתים. גם הפעם, המאמן אלון זיו, היה ביציע ומי שמילא את מקומו במגרש היה מאמן הכושר אסי כץ.

כמו במשחק הראשון, גם במשחק זה התייצבה הפועל עכו בהרכב צעיר וחסר ניסיון שכלל הרבה שחקנים שסיימו גיל נוער. הבלם הברזילאי קסיו פרננדז, רשם הופעת בכורה בעכו, וכך גם הנבחן הצ'כי פטר רוטה (22), ששיחק בעונה שעברה בקבוצה בוהמיינס 1905 מהליגה הראשונה בצ'כיה. ביום חמישי אירחה הפועל עכו את הפועל נצרת עילית (המשחק הסתיים לאחר סגירת הגיליון) למפגש השלישי והאחרון במסגרת משחקי גביע הטוטו. השבוע, המשיכה הקבוצה להרחיב את סגל שחקניה וצירפה את השוער אופק אנטמן (23), ששיחק בעונה שעברה בקבוצת פאנסריקוס מהליגה השנייה ביוון, את המגן השמאלי מקוננט (מיקי) יזאו (22), ששיחק בעונה שעברה בהפועל כפר סבא, ואת הקשר גל בראל (28), שמגיע מהפועל רמת השרון. גם צוות חברי העמותה הורחב, ואל חיים פרבוז'ניק, קרן דה קסטרו, ג'וש שגיא ודודי עבדי, צורפו ניר סיגלר וצביקה מונקה, שהיה בעבר בצוות הניהולי של הקבוצה וגם שימש תקופה מסוימת כמנהל מחלקת הנוער.

וישחקו הנערים לפנינו. צעירי הפועל עכו באימונים צילום: אדריאן הרבשטיין
וישחקו הנערים לפנינו. צעירי הפועל עכו באימונים צילום: אדריאן הרבשטיין

סקציה מעלות (ליגה ב')

הקבוצה המשיכה השבוע את הכנותיה לעונה הקרובה. המאמן עבאס סואן, טרם גיבש סגל שחקנים מאחר ובכל אימון מגיעים שחקנים נבחנים חדשים להתרשמות. גם בעמדת השוער אין כרגע חדש. השוער הצעיר אור אדרי, טרם התייצב לאימוני הפתיחה, אבל בקבוצה כבר הבהירו שהם מעוניינים בו, למרות שבמקביל נמשכים החיפושים אחר שוער מנוסה יותר. נכון לעתה, רק שחקן רכש אחד חתום בקבוצה: אסף פחימה, שחוזר לקדנציה שנייה. יחד אתו סיכמו על הצטרפותם גם רונן פלאח, שחוזר לפעילות אחרי שנה שבה נעדר מהמגרשים עקב פציעה, וחאלד סואן, שממשיך עונה נוספת.

בשבוע הבא תחל הקבוצה בסדרת משחקי אימון, כששתי היריבות הראשונות הן מכבי טמרה והפועל ממב"ע. המאמן עבאס סואן: "אני מאמין שעד השבוע הבא כבר יהיה לנו סגל פחות או יותר מגובש. אביא למעלות רק שחקנים שיתאימו לנו מבחינה מקצועית וחברתית". בהגרלת גביע המדינה נקבע כי סקציה מעלות תארח בסיבוב הראשון את כפר מנדא. המשחק יערך ב-20.9 (יום שני).

 

בית"ר נהריה (ליגה ב')

הקבוצה ממשיכה להתאמן בהדרכת המאמן מיכה שושן, ולעבות את סגל שחקניה לעונה הקרובה. ההחתמה האחרונה היא של אמג'ד נמרי, ששיחק בעונה שעברה במכבי שפרעם. החלוץ ומלך שעירי הקבוצה בעונה שחלפה, מריק שמחייב, סיכם לעונה נוספת, כמו גם ירין פריינטה.

בקבוצה מתאמנים 3 שוערים: חיליק אליעז, דימה קוטליאר, ששיחק בעונה שעברה בקריית ים, ואושר דרעי מקבוצת הנוער של המועדון. בשבוע הקרוב מתוכננים לקבוצה משחקי אימון, לאחריהם תתקבל החלטה לגבי מספר שחקנים שנבחנים כרגע בקבוצה. בהגרלת משחקי הסיבוב הראשון בגביע המדינה, נקבע כי בית"ר נהריה תארח במגרשה את העולה החדשה, מכבי ירכא. המשחק יתקיים ב-20.9 (יום שני).

 

הפועל נהריה (ליגה ג')

בעוד היו"ר עמוס גבריאל נופש בחו"ל, קבוצתו יצאה השבוע לדרך, ופתחה באימונים לעונה הקרובה. המאמן החדש, אבי בן סימון, קיים ביום ראשון את אימון הפתיחה אליו הגיעו 28 שחקנים. ביניהם, לא פחות מ-6 שוערים. ראשי המועדון החליטו לחזק את הצוות המקצועי ומינו את אורן לוי, כמאמן שוערים. השחקן הוותיק מומי פזרקר, שהיה השחקן הכי מזוהה עם הקבוצה בשנים האחרונות, לא התייצב לאימונים ונראה כי הוא עשוי לפרוש ממשחק פעיל.

עמית משה, מונה לקפטן הקבוצה. בשבוע הבא תחל הקבוצה בסדרת משחקי אימון. הקבוצה החליטה לוותר על השתתפותה במשחקי גביע המדינה, זו עונה שלישית ברציפות. החלטה זו של היו"ר גבריאל, גרמה לאכזבה רבה בקרב השחקנים. מנהל הקבוצה אבי דהן: "עמוס החליט, משיקולים שלו ובניגוד לדעתי, שלא להירשם לגביע המדינה. חבל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות