fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מחול ושיר

הזמרת לינה מחול מעכו, ממשיכה להפתיע את המנטורים בתוכנית דה וויס. בראיון מספרת מחול, עד כמה היא מייחלת לשינוי בחברה הישראלית ומבקשת שיפסיקו להגיד שהיא לא נראית ערבייה. שיעור בדו קיום
"רוב התגובות היו מחבקות, והרוב קובע" צילום: טל גבעוני

לינה מחול מעכו כבשה את לב הקהל והיא רק בת 19.  לפני מספר חודשים היא היתה רק סטודנטית שנה א' לביולוגיה, בטכניון, כיום היא סלב, מושא להערצה, כובשת שוב ושוב את ליבם ונשמתם של המנטורים בתוכנית דה וויס. ביום רביעי, היא תעשה זאת שוב בסולו מרגש. בינתיים היא מתיישבת לשיחה ומדברת על התוכנית שהביאה לשינוי הגדול בחייה.

"זכות גדולה לעבוד עם שלומי שבת". לינה מחול (צילום: טל גבעוני)

תחום המוסיקה הינו חלק בלתי נפרד מחייה של מחול. בגיל 15 היא החלה ללמוד פסנתר  בקונסרבטוריון העירוני בעכו. בכיתה י"ב, הצטרפה מחול למקהלה ולקחה שיעורי פיתוח קול. מחול התפרסמה וקבלה חשיפה בעכו. היא  הופיעה בטקסים ובפני קהל המקומי, והופעה אחת שלא תשכח, בפני נשיא המדינה, שמעון פרס.

בראיון לעיתון "צפון-1" שיתפרסם ביום שישי הקרוב, מספרת מחול על חייה. היא נעלבת לשמוע את המשפט "את לא נראית ערבייה" ומקווה שהמשפטים הללו, ישתנו  בחברה  הישראלית, ושישפטו אדם על פי אישיותו ולא על פי מוצאו.

"אני מקווה מאוד שאנשים ישפטו אותי לפי הביצועים, השירה והאישיות שלי", אומרת מחול. "זאת תוכנית מוזיקלית, שמגלה זמרים חדשים והשנה לא מדובר רק בזמרים, אלא בזמרים איכותיים מאוד".

מחול מודה שהיא הופתעה מאוד שכל המנטורים הסתובבו אליה בשלב האודישן. "זה פשוט מדהים שהגדולים בתחום המוסיקה מתלהבים מהשירה שלך ואף מעריכים אותה. היתה לי התלבטות קשה בבחירת המנטור. היום אני מודה שאני שלמה עם הבחירה שלי- בשלומי שבת. זו זכות גדולה עבורי לעבוד עם מנטור כמו שלומי ואני לא מתחרטת לרגע".

הכתבה המלאה תפורסם בסופ"ש ב"צפון -1"

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות