fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: הפועל עכו שוב הפסידה ונצמדה לקו האדום

3 הפסדים רצופים, 352 דקות ללא שער, וירידה מתחת לקו האדום. זהו מאזנה העגום של הפועל עכו ב-3 המשחקים האחרונים, שמעמיד אותה בסכנת ירידה ממשית לליגה א'
הפועל עכו
מחפשים את הרשת. עזאת חלאילה מהפועל עכו נבלם על ידי שחקן יריב צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו ממשיכה להתדרדר. במחזור האחרון ספגה הקבוצה את הפסד הליגה השלישי ברציפות שלה כשנכנעה במשחק חוץ למכבי אחי נצרת, 1:0, ובכך השלימה משחק רביעי ללא ניצחון. השער היחיד במשחק נכבש בדקה ה-65, כשהפועל עכו לא רק שלא הגיבה אלא שהיא כבר סופרת 352 דקות ללא כיבוש שער. על החלק הקדמי הכמעט ולא קיים של הקבוצה, אנחנו מתריעים כבר מתחילת העונה, ואם ברצונה של הפועל עכו לשרוד בליגה הלאומית היא חייבת להתחיל להבקיע ולנצח. אחרת, הדרך לירידת ליגה שנייה ברציפות, תהפוך למציאות עצובה.

ההפסד גם הוריד את הפועל עכו, לראשונה העונה, למקום ה-14 בטבלה, שמוביל בסיום העונה למשחק מבחן נגד הירידה לליגה א', והיא נמצאת כרגע מעל לקו האדום רק בזכות יחס שערים עדיף.

המאמן חיים לוי: "כמו שהפסדנו, יכולנו גם לנצח, כי שיחקנו מצוין, הגענו להמון מצבי הבקעה, אבל כרגיל, החמצנו, ומנגד ספגנו. לדעתי, לא מדובר בחוסר יכולת, חוסר ריכוז או חוסר ביטחון, זה פשוט חוסר מזל. אני מקווה שבמשחקים הבאים המזל יהיה לצדנו, כי הגענו לישורת האחרונה של העונה וכל תוצאה משנה את פני הטבלה. השחקנים מביאים שכל משחק כעת הוא קריטי עבור עתיד המועדון ואין דרך חזרה. כשאני רואה את הקבוצה ואיך אנחנו משחקים, אני פחות מודאג, כי אני מאמין שהסוף יהיה מתוק והפועל עכו תישאר בליגה".

הקבוצה צירפה השבוע את היועץ המנטלי דן ולנסי, על מנת לסייע לה להיחלץ מהמצב הקשה בו היא נמצאת. תפקידו של ולנסי יהיה לשוחח עם השחקנים, לנתח את מצבם המנטלי לקראת המחזורים שנותרו לסיום העונה, ולייעץ למאמן על דרכים להגברת הביטחון בקרב שחקניו.

במחזור הקרוב תארח הפועל עכו את הפועל מרמורק (יום רביעי, 24.4, שעה 19:00).

חטואל הושעה

החלוץ הצעיר רותם חטואל הושעה מהסגל ולא נכלל למשחק נגד אחי נצרת. כזכור, במשחק הבית נגד הפועל רמת השרון, הוחלף חטואל כבר בדקה ה-35. השחקן, שלא אהב את ההחלטה להוציאו כבר בשלב מוקדם של המשחק, ירד בהפגנתיות ישירות לחדר ההלבשה כשהוא מסנן כמה מילים לעבר הצוות המקצועי ומבלי ללחוץ יד, כמקובל, למאמן. החילוף גם גרר עימות מילולי חריף בין אביו ואחיו של השחקן למספר אוהדים ורק בהתערבות אנשי האבטחה נמנע מגע פיזי בין הצדדים.

חטואל צפוי לעמוד בפני ועדת משמעת פנימית ורק לאחריה יוחלט על עתידו בקבוצה.

תחתית טבלת הליגה הלאומית

  1. הפועל מרמורק – 37 נק'
  2. הפועל פ"ת – 36 נק'
  3. הפועל בני לוד – 36 נק'
  4. הפועל רמת השרון – 35 נק'
  5. הפועל עכו – 35 נק'
  6. הפועל ראשון לציון – 35 נק'
  7. הפועל איכסל – 30 נק'

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות