fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

הירי בשמעון לנקרי: הוגשו כתבי אישום כנגד שני מעורבים

פרקליטות מחוז חיפה הגישה הבוקר לבית המשפט המחוזי בחיפה, כתב אישום נגד תושב ג'דידה-מכר ונגד מעורב נוסף שהיה קטין בעת ביצוע העבירות
שולח ברכות חמות. שמעון לנקרי ומנהל בית החולים ד"ר מסעד ברהום (צילום: חגי אהרון)

הבוקר (רביעי) חלה התקדמות בפרשת ניסיון רצח ראש עיריית עכו שמעון לנקרי.

פרקליטות מחוז חיפה הגישה הבוקר לבית המשפט המחוזי בחיפה, כתב אישום נגד תושב ג'דידה-מכר ונגד מעורב נוסף שהיה קטין בעת ביצוע העבירות,  בגין ביצוע עבירות של  קשירת קשר לביצוע פשע, ניסיון לשוד מזוין, עבירות בנשק וחבלה בכוונה מחמירה. בנוסף מיוחס לצעיר, ביצוע עבירות נוספות של קשרת קשר לביצוע פשע, שוד מזוין ועבירות בנשק .

על פי האישום בלילה שבין התאריכים 21.3.13 ל-22.3.13, החליטו הנאשמים לשדוד רכב בצומת ירכא באמצעות נשק חם. לצורך כך, הצטיידו הנאשמים באקדח וסמוך לשעה 01:00 הגיעו לצומת ירכא, כשהם מחזיקים ונושאים את האקדח בלא רשות על פי דין והמתינו בצומת בסמוך למעבר חציה מרומזר במטרה לשדוד את אחד הרכבים שיעצור בצומת.

מכוניתו של לנקרי לאחר הירי (צילום: שי וקנין)

באותו זמן נהג שמעון לנקרי ברכבו בכביש 70 לכיוון דרום. בהגיעו לצומת עצר את רכבו ברמזור אדום. כשראו הנאשמים את הרכב עוצר ברמזור, הם  הסתירו את  פניהם וניגשו לרכב. אחד מהנאשמים ניגש לחלון הקדמי של הרכב מצד הנוסע והנאשם האחר ניגש לחלון הקדמי של הרכב מצד הנהג, תוך שהוא שולף את האקדח ומאיים באמצעותו על לנקרי. כשהבחין לנקרי באקדח השלוף לעברו, הוא החל בנסיעה ואז ירו הנאשמים לעברו וזאת על מנת לנסות ולהשלים את ביצוע השוד.

כתוצאה מהירי נפגע לנקרי בחזהו. לאחר שנורה, לנקרי התקשר בעצמו למשטרה והצליח לנסוע מספר מטרים עד צומת מכר. הוא נותח בבית החולים נהריה והוצא קליע מגופו.

שמעון לנקרי ומנהל בית החולים ד"ר מסעד ברהום (צילום: חגי אהרון)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות