fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בן עזרא: לאן נעלמו 1500 מובטלים?

"עיריית עכו מסתירה מתושבי העיר את מצבה האמיתי", כך טוען ישראל בן עזרא, המועמד לראשות העירייה מטעם רשימת נץ. העירייה בתגובה: "לא ברור היכן בן עזרא גר, בבוסתן הגליל או בעכו"
סביר שימצא שפה משותפת עם ביבי. ישראל בן עזרא
סביר שימצא שפה משותפת עם ביבי. ישראל בן עזרא (צילום: אושרי כהן)
ישראל בן עזרא
ישראל בן עזרא (צילום: אושרי כהן)

לדבריו העירייה מפרסמת באתר האינטרנט הרשמי שלה נתונים שאינן מדויקים ביחס לאחוזי האבטלה בעיר. "נתוני האבטלה הרשמיים בעיר ע לפי פרסומי שרות התעסוקה לחודש יולי 2012 עומדים על קרוב על 15.8 אחוז. העירייה מפרסמת נתונים נמוכים בחצי מהנתון הרשמי שעומדים על 8 אחוז. 3351 המובטלים בעכו יודעים את האמת ויהיה קשה למכור להם סיפורים וראוי שגם שאר התושבים ידעו את האמת".

מעיריית עכו נמסר בתגובה: "כל הפער בנתונים נובע מהעובדה שעד עכשיו לא ברור היכן בן עזרא גר, בבוסתן הגליל או בעכו. אין ספק, שאם בן עזרא גר בבוסתן, הרי שמספר התושבים נמוך מהמצוין באתר וכך גם לגבי אחוז האבטלה. כל עוד עבד בן עזרא בעירייה היו הנתונים נמוכים, מרגע שהוא נאלץ בעל כורחו לסיים את עבודתו בעירייה הנתונים קפצו. ועל כך נאמר כמה מגוחך עוד אפשר להיות".

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות