fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בלעדי: יו"ר האופוזיציה בוז'י הרצוג הצטרף למאבק נגד סגירת בית הספר לקציני ים

יצחק בוז'י הרצוג
ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג (צילום: עודד מסיקה)
יצחק בוז'י הרצוג
ח"כ יצחק (בוז'י) הרצוג (צילום: עודד מסיקה)

יו"ר האופוזיציה ח"כ יצחק בוזי הרצוג (עבודה) הביע את תמיכתו במאבק כנגד סגירת בית הספר לקציני ים. מאז פרסום תוכנית המתאר החדשה בעכו והכוונה לפתח טיילת בשטח הדרום-מערבי בעיר, בית הספר נכנס לכוננות והחל בצעדי המחאה מפאת החשש כי יפונה בעתיד.

השבוע הגיע לצפון -1 באופן בלעדי ידיעה כי הרצוג תומך במאבק. במכתב שנשלח ליו"ר צוות המאבק על עתיד בית הספר לקציני ים אלי עמיר נכתב: "בית הספר לקציני ים הוציא שורה ארוכה של אנשי דעת, עשייה וביטחון ומהווה חלק חשוב מהעיר עכו. הבעתי את תמיכתי בהמשך קיום בית הספר, כבית ספר ימי פעיל ולהימנע ככל הניתן מפגיעה בחינוך וננסה לפעול למענכם.

במקביל עשרות עובדי בית הספר לקציני ים עכו ערכו השבוע ישיבת חירום. עובדי בית הספר חוששים למקום עבודתם לאור ניסיונות העירייה להעביר תוכניות חדשות שיבטלו למעשה את קיומו של בית הספר. העובדים והבוגרים חוששים שימי בית הספר במתכונתו הנוכחית כבית ספר ימי ספורים ולפיכך יצאו למאבק ציבורי בגזירה.

באסיפת החירום נכחו מורי בית הספר, עובדי המנהלה ואנשי הנהלת בית הספר. באסיפה השתתפו גם נציגי בוגרי בית הספר אשר התגייסו למאבק באיום הסגירה.

עמיר מסר כי: "אנו נחושים במאבקנו בניסיונות העירייה להפוך את שטח בית הספר לעסקי נדל"ן. החינוך חשוב יותר ממגדל יוקרה שיקום על חוף ימה של עכו." עובדי בית הספר התגייסו למאבק ולהפגנות ועתה הם שוקלים את החרפת הפעילות מול נכונותה של העירייה להמשיך בתוכנית למרות המחאה הציבורית".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות