fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

בית המשפט יכריע בסוגית הפועל עכו

בדרך החוצה? סטנצ'יו מחכה להכרעת בית המשפט צילום: אדריאן הרבשטיין
מוכן לעזוב תמורת פיצוי כספי. סטנצ'יו צילום: אדריאן הרבשטיין

בית המשפט המחוזי בחיפה, אמור להכריע בסוגית הפועל עכו: האם תחזור לרשות עיריית עכו או שתמשיך להתנהל תחת ידו של דניאל סטנצ'יו? הדיון בעניין יתקיים מחר (חמישי). בינתיים, חבר העמותה רונן זינגר, רשם ביום שלישי השבוע, המועד האחרון לרישום קבוצות לליגה הלאומית, את הפועל עכו לעונה הבאה.

זינגר: "ללא שום קשר למאבק המשפטי, אמרתי שהפועל עכו יקרה לי מאוד ולא אתן יד לפגיעה בה. יכולתי בקלות להתחמק מהרישום ואז מי יודע מה היה גורלה של הקבוצה בעונה הבאה. כרגע, כולנו מחכים להכרעת בית המשפט. בינתיים, אנחנו בפיגור רציני כי קבוצות כבר החלו להתכונן לעונה הקרובה: מינו מאמן, החתימו שחקנים, סגרו מחנה אימונים והחלו להתאמן. אני מקווה שכל הסאגה הזאת תסתיים מהר ונוכל לצאת לדרך חדשה".

אגב, כל הניסיונות להפגיש בין סטנצ'יו לראש עיריית עכו שמעון לנקרי או לנציגי העירייה, במטרה להגיע להבנות ללא צורך במעורבות משפטית, לא צלחו.

זינגר: "אני בטוח שאם הצדדים היו נפגשים, היה סיכוי גדול למצוא פתרון. אבל ברגע שהעירייה מתבצרת בעמדתה, מסרבת להיפגש אתנו ומנהלת את העניינים מולנו באמצעות מכתבים של עורכי דין, קשה להתקדם ולמצוא פתרון שיהיה מקובל על כל הצדדים".

בדרך החוצה? סטנצ'יו מחכה להכרעת בית המשפט צילום: אדריאן הרבשטיין
בדרך החוצה? סטנצ'יו מחכה להכרעת בית המשפט צילום: אדריאן הרבשטיין

ותיקי: מעלות עלתה לחצי הגמר

קבוצת ותיקי מעלות ע"ש יהודה אדרי, העפילה לשלב חצי גמר אליפות המדינה, לאחר שהביסה בשלב רבע הגמר את ותיקי עירוני קריית שמונה בתוצאה, 0:4. למעלות הבקיעו: איתן בן חמו – צמד שערים, איציק בן חמו וליאור אלמקייס – שער אחד כ"א.

מפגש חצי הגמר יתקיים ביום ראשון הקרוב (17.6) ברעננה. נזכיר רק, שמעלות גם עלתה לגמר גביע המדינה, שם תפגוש את ותיקי הפועל רמת גן.    

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות