fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

איש חיי הלילה מכוון גבוה לפוליטיקה

עמיחי בן שלוש, מבעלי מועדון הרוז, ירוץ למועצת העיר עכו עם רשימת צעירים. סגן ראש העירייה או יועץ לענייני צעירים - יתאימו לו
עמיחי בן שלוש
עמיחי בן שלוש (צילום: פרטי)

 

עמיחי בן שלוש
עמיחי בן שלוש (צילום: פרטי)

עמיחי בן שלוש מעכו, מבעלי מועדון הרוז בקריות, מתכונן למרוץ למועצת העיר בראשות רשימת צעירים, "העתיד של העיר עכו". השבוע נפגש בן שלוש עם ראש עיריית עכו שמעון לנקרי בביתו ובמוצאי השבת האחרונה ערך כנס פעילים ראשון.

בן שלוש, איש אמונו של לנקרי, אומר, כי רשימתו תתמוך בראש העירייה. הוא בן 30, נשוי טרי, סטודנט למשפטים שנה שנייה באקדמיה למשפט ועסקים ברמת גן, בעל תואר בתעשייה וניהול מטעם מכללת הגליל המערבי. הוא הבעלים של משרד ההפקות "עמיחי הפקות אירועים וניהול אישי. בעכו, בקריות ובקרוב גם בנהריה. התפקיד שהוא מכוון אליו: סגן ראש העירייה או יועץ לענייני צעירים.

"הקבוצה "העתיד של העיר עכו" הוקמה לפני שנה ולאט-לאט גייסתי אליה אנשים צעירים בעלי יכולת רצינית מאוד לקידום הצעירים בעכו. כיום, הקבוצה מונה 55 פעילים צעירים. אנחנו במגעים להשיג תמיכה כספית ממפלגות ברחבי הארץ. המטרה שלי היא לפעול למען הנחות בארנונה ובעיקר למען הוזלה של מחירי הדירות.

אני לא חושב שמגיע שרק לאנשי קבע מגיע שכונה עם דירה ב-800 אלף שקלים או לגרעין התורני אומץ. איפה ההתייחסות לצעירים? אני חושב שסיעה של צעירים תכוון למטרות היעד. דירת ארבע חדרים בעכו עולה היום 950 אלף שקלים, זה המון כסף. העיר חשובה לי. הבאתי לכאן אמנים, שהופיעו בהיכל התרבות, לא חסר לי דבר, המטרה שלי היא להביא כוח משמעותי של צעירים. לרוז מגיעים מדי שבוע 1000 בליינים, מהם 400 מעכו".

היית בישיבות מועצה? ראית איך ישיבה מתנהלת?
"לא הייתי בישיבות מועצה, זה לא עניין אותי עד כה. אני מאמין בשמעון לנקרי וחושב שהוא צריך יועץ לצעירים. אני מתכוון גם לפעול למען שקיפות ולמען התושב".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות