fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אורן בן חמו: "תמיד נחמד לחזור למקום כמו עכו"

אורן בן חמו
הקפטן אורן בן חמו (צילום: אדיראן הרבשטיין)

אחרי עונה שהתחילה בהבטחה גדולה ובעיקר כסף גדול והסתיימה רק בחצי גמר פלייאוף, בעכו עשו חישוב מסלול מחדש. השבוע הקבוצה החלה את האימונים לקראת העונה הקרובה עם המאמן שי מינסטר על הקווים, בתקווה שייקח את עכו לפחות צעד קדימה אל הגמר ואולי גם אל הליגה הלאומית.

אורן בן חמו: "תמיד נחמד לחזור למקום כמו עכו. זאת עונה מי יודע כמה שאני פותח עם שי כמאמן ואני חושב שיש פה קבוצה עם חומר שחקנים טוב. נעשה הכל כדי להביא את עכו ללאומית".

מינסטר הצליח לשמור מהעונה שעברה על אילן נניקשווילי, ג'ונתן בייז ועידו קוז'יקרו ואליהם צירף את אורן בן חמו וטל פרסלני המנוסים. אליהם צירף את הצעירים רועי נבארו, ניר נצר, שגב גרליק וגל ברוך, גיא סהר.

המנהל המקצועי אילן פרומן: "היה אימון ראשון לא רע בכלל ואיך שזה נראה כרגע זה נראה טוב ורציני. כולם הגיעו מפוקסים וחדורי מוטיבציה".

הוביל את עכו לניצחון דרמטי בסיום. אורן בן חמו (צילום: אדריאן הרבשטיין)
 אורן בן חמו (צילום: אדריאן הרבשטיין)

גם העונה אתם מצהירים חד משמעית על עלייה?

"אנחנו רוצים לעלות, נקודה!, שנה שעברה זה היה שערורייה שלא עלינו אחרי שהשקענו כל כך הרבה כסף".

השנה גם השקעתם הרבה, מה יהיה שונה הפעם?

"קודם כל יש מאמן אחר ושחקנים אחרים. השארנו שלושה שחקנים בסך הכל משנה שעברה. אני לא יודע אם אפשר לקרוא לסגל שלנו העונה נוצץ כמו שהיה בעונה שעברה, אבל אולי העונה הוא פחות נוצץ אבל עם יותר אופי ואני מקווה שהאופי יעשה את ההבדל. אני חושב שהשילוב השנה של הצעירים יהיה יותר טוב משנה שעברה כי יהיה להם יותר זמן על המגרש להתבטא".

מה יאפיין העונה את הקבוצה?

"שי הלך השנה על קבוצה של הגנה ואגרסיבית עם רגליים צעירות. אני מקווה שזה יביא את התוצאה הסופית שזה לעלות ליגה".

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות