fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני נהריה הפסידה 78:61 למכבי תל אביב

הקבוצה של המאמן אריק אלפסי רשמה הערב (ראשון) הפסד ליגה שביעי ברציפות שסוגר את הסיבוב השני בליגה ומשאיר אותה במקום הלפני אחרון בטבלה, תודות להרצליה שרשמה גם היא הפסד נוסף
זיו מחפש את המסירה מול פארגו (צילום: עודד קרני)

הקבוצה של המאמן אריק אלפסי רשמה הערב (ראשון) הפסד ליגה שביעי ברציפות שסוגר את הסיבוב השני בליגה ומשאיר אותה במקום הלפני אחרון בטבלה, תודות להרצליה שרשמה גם היא הפסד נוסף.

אלפסי חיפש במשך זמן רב את השחקן שיוכל אולי לעשות שינוי של 180 מעלות בקבוצה ולעזור לה לשרוד בליגה ואחרי הרבה לא, הוא קיבל סוף סוף כן, מצידו של אנתוני בארבר, שחקן הקבוצה בעונה שעברה. גם בעונה שעברה בארבר הגיעה כשנהריה הייתה בתחתית והוא תרם לה ב-11 משחקים ממוצע של 15.2 נק', 2.4 כ"ח ו-2.4 אס' בממוצע למשחק והיה מהבולטים בקבוצה. בכך לאלפסי נגמרה מכסת הבאת השחקנים הזרים וזה יהיה סגל הקבוצה עד לסיום העונה.

אנתוני בארבר (צילום: אדריאן הרבשטיין)
אנתוני בארבר (צילום: אדריאן הרבשטיין)

נהריה תפסה את מכבי ת"א בערב דיי חלש שלה ולפרקים נראה היה שהערב יכול להסתיים בסנסציה של העונה. אבל נהריה שוב הפגינה אי יציבות ברגעים המכריעים, אבל היא בהחלט ראויה למחמאות.

נהריה פתחה מצוין את המשחק, למרות שמכבי עלתה ליתרון 3:8 (דקה 3). אלפסי ביקש שכל הכדורים יילכו פנימה לגבוהים שלו גריפין ונסטרנקו אבל דווקא הנרי היה זה שהפך את התוצאה ונתן לנהריה יתרון 10:11 (דקה 7). עבירה של ווילבקין על זיו בתוספת טכנית שקיבל, העלו את נהריה ליתרון 12:15, אבל שלשה מהירה של מכבי השוותה ל-15:15 (דקה 8). מכבי כרגיל לחצה, אבל נהריה עמדה יפה בלחץ ואת הרבע הראשון סיימה בפיגור 20:19.

פארגו מנסה לעבור את נסטרנקו (צילום: עודד קרני)
פארגו מנסה לעבור את נסטרנקו (צילום: עודד קרני)

הרבע השני התחיל דיי מנומנם אצל שתי הקבוצות שלא הציגו כדורסל במיטבו. גריפין המשיך להיות האיש הפעיל של נהריה אבל שוב היה זה הנרי שידע לתת בזמן את הנקודות, 25:30 לצהובים (דקה 15). מכבי בהילוך שני הצליחה לפתוח הפרש ועלתה ליתרון דו ספרתי 25:38 (דקה 19) עד שגריפין, ניחשתם נכון, שבר את הבצורת של נהריה והוריד אותה לחדר ההלבשה בפיגור 29:39 במחצית.

הנרי וגריפין המשיכו גם במחצית השניה להיות המוציאים לפועל של נהריה, 46:39 צהוב (דקה 25). שלשה גדולה של ניב משגב מהפינה הורידה ל-4 בלבד 46:42 ושלשה נוספת של טרי אלן הורידה כבר ל-2 הפרש 47:45 (דקה 27). נהריה המשיכה לחפש את ההפתעות מחוץ לקשת אך ללא הצלחה והרבע השלישי הסתיים ביתרון למארחים מת"א 47:52.

אלן מנסה לעצור את זוסמן מתחת לטבעת (צילום: עודד קרני)
אלן מנסה לעצור את זוסמן מתחת לטבעת (צילום: עודד קרני)

מכבי נראתה עצבנית מאד אבל את נהריה זה לא עניין ואקס הצהובים בן אלטיט הוריד ל-3 הפרש 56:53 (דקה 33). שוב זה קרה לה ונהריה שכחה לעשות הגנה ונתנה למכבי ת"א לסיים ריצת 0:11 בדרך ליתרון 53:67 (דקה 36). איבודי כדור שטותיים של נהריה חרצו את גורל המשחק ומכבי ידעה לשמור על ההובלה עד לסיום.

קלעו לעירוני נהריה: אריק גריפין 20 (7 כ"ח, 5 חס'), מייק הנרי 13, יפתח זיו 10 (7 כ"ח), בן אלטיט 6, ניב משגב 5, טרי אלן 3, דגן יבזורי ואיגור נסטרנקו 2 כ"א.

מאמן נהריה אריק אלפסי: "אנחנו צריכים לקחת את הדברים הטובים שעשינו במהלך המשחק. לנסות ללמוד מהטעויות ולהמשיך עם אותה נחישות ורצון לסיבוב השלישי. כולנו מודעים למצב הקבוצה, אבל אנחנו מחוייבים למועדון שלנו לעשות הכל בכדי להישאר בליגה".

אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטין)
הביא את החיזוק הנכון? אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטין)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות