fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורעף: האם הפועל גליל מטה אשר/עכו בדרך לאבד את תואר האליפות?

הפועל גליל מטה אשר/עכו איבדה יתרון של 0:2, במפגש הגומלין נגד מכבי ת"א, והפסידה, 3:2. מכבי ת"א, שמובילה כעת בסדרה, 0:2, יכולה לגמור את הסיפור אם תנצח במפגש השלישי, שיערך ביום ראשון הקרוב (25 באפריל) באולמה הביתי. מאמן מטה אשר/עכו נועם כץ: "לא ויתרנו על האליפות"
הלך התואר? מאמן הפועל מטה אשר/עכו, נועם כץ | צילום: אמיר ירחי

הפועל גליל מטה אשר/עכו (ליגת העל)

הפועל גליל מטה אשר/עכו החמיצה הזדמנות לנצח את יריבתה במאבק על האליפות, מכבי ת"א, ולהשוות את הסדרה ל-1:1, אבל מהפך מדהים של הצהובים הוביל אותם לניצחון שני בסדרה ולמרחק משחק אחד בלבד מתואר אלופת המדינה.

היה זה אחד המשחקים הטובים ביותר שנראו בסדרת גמר. מטה אשר/עכו, בסיוע אדיר של כ-600 אוהדים, פתחה את המשחק בצליעה וכבר פיגרה, 7:3. אבל האדומים חזרו מהר מאוד לעצמם והשוו ל-10:10.

מכבי ת"א החזירה לעצמה את היתרון, 12:14, אבל מטה אשר/עכו השלימה מהפך בדרך ל-19:21. המשחק המשיך להיות צמוד, אבל מטה אשר/עכו נתנה סיומת נפלאה וניצחה במערכה הראשונה, 27:29. מטה אשר/עכו פתחה טוב את המערכה השנייה והובילה לכל אורכה. מכבי ת"א הצליחה עוד לאזן ל-23:23, אבל שוב היו אלה האדומים שעמדו בלחץ והכריעו עם 23:25, ויתרון, 0:2 במערכות.

המערכה השלישית התחילה בצורה שוויונית, אבל מכבי ת"א הצליחה להתעלות ולפתוח פער של, 10:15. מטה אשר/עכו צימקה ל-18:17, אבל יכולת טובה של מכבי ת"א הובילה אותה לניצחון, 21:25 ולצמק את המערכות ל-2:1.

המומנטום הצהוב נשמר גם במערכה הרביעית. מכבי ת"א עלתה ליתרון מהיר ושמרה עליו עד לסיום, 22:25 ו-2:2 במערכות.

גם המערכה החמישית הייתה צמודה ושקולה כשהיתרון עובר מקבוצה לקבוצה. בסיום, היו אלה הצהובים שהשלימו מהפך מדהים עם ניצחון, 17:19 ו-2:3 במערכות.

להפועל גליל מטה אשר/עכו הנחיתו נקודות: סטס נביאדומסקי ועידו דוד – 25 נק' כ"א, קווין פוייר – 11 נק', ז'אן פיליפ סול – 10 נק', אלכס אוסוקין – 6 נק', זרקו קיסיץ' – 2 נק', אלון מאירי – 1 נק'.

מאמן הפועל גליל מטה אשר/עכו נועם כץ: "היה משחק דרמטי עם עליות וירידות של שתי הקבוצות. כל הכבוד למכבי תל אביב, שידעה בסוף לקחת את הניצחון. שיחקנו טוב בשתי המערכות הראשונות ולא היינו רחוקים מלנצח מערכה נוספת ולגמור את הסיפור, אבל לא ידענו לנצל את ההזדמנויות שניתנו לנו ומכבי תל אביב כן. בסדרת גמר צריך לדעת לנצל כל הזדמנות ואם אתה לא עושה את זה ומכריע, אתה משלם על כך בהפסד. עדיין לא ויתרנו על התואר וננסה במשחק השלישי להביא את היכולות הטובות שלנו לידי ביטוי".

ביום ראשון הקרוב (25 באפריל, שעה 20:00), ייערך בתל אביב המפגש השלישי בסדרה. מכבי ת"א, שמובילה 0:2, זקוקה לניצחון אחד בלבד כדי להדיח את הפועל גליל מטה אשר/עכו מתואר אלופת המדינה ולצבוע את כתר האליפות בצהוב.

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות