fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: ניצחון שני ברציפות למכבי כרמיאל

וגם: ניצחון היסטורי ראשון למכבי נדב כרמיאל
ניצחון בכורה. מאמן-שחקן מכבי נדב כרמיאל יואב הרשקוביץ' (צילום: אדריאן הרבשטיין)

מכבי כרמיאל (ליגה א')

הקבוצה השיגה ניצחון ליגה שני ברציפות כשגברה במשחק חוץ על הפועל נצרת, 62:81. המארחים מתחתית הטבלה לא היוו יריב של ממש לכרמיאל, שהגיעה למפגש כשהיא מעודדת מניצחון הבכורה שלה במחזור הקודם על הפועל נצרת עילית, ושלטה לאורך כל המשחק. לכרמיאל קלעו: יוסף גדבאן – 21 נק', יואב סלמה – 15 נק', אלי אברמוב – 11 נק', זוהר אמגר -10 נק', אבי טקיאר וגיא בר שלום – 8 נק' כ"א, אסף אמגר ומתן זילברמן – 4 נק' כ"א.

המאמן מארק בריסקר: "יופי של ניצחון שהושג בזכות נחישות ומשחק קבוצתי. שיחקנו מצוין מבחינה הגנתית וההתקפה היתה יעיליה ומדויקת. למרות 2 הניצחונות, יש לנו עוד הרבה עבודה ודברים שעלינו להשתפר בהם".

הקבוצה עברה השבוע שינויים קלים בסגל כשהרכז הצעיר אלון כהן (21), שוחרר וסיכם בהפועל מעלות ובמקומו צורף אסף אמגר (29), שישתף פעולה עם אחיו, זוהר, שחקן הקבוצה. במחזור הקרוב תארח מכבי כרמיאל את מכבי חיפה עתודה (יום שלישי, 24.11, שעה 20:00, אולם בית הספר הורביץ).

ניצחון בכורה. מאמן-שחקן מכבי נדב כרמיאל יואב הרשקוביץ' (צילום: אדריאן הרבשטיין)
ניצחון בכורה. מאמן-שחקן מכבי נדב כרמיאל יואב הרשקוביץ' (צילום: אדריאן הרבשטיין)

מכבי נדב כרמיאל (ליגה ב')

מזל טוב. הקבוצה החדשה שהוקמה רק בקיץ האחרון, השיגה במחזור האחרון את ניצחון הבכורה שלה כשגברה בביתה על הפועל פסוטה, 54:59. היה זה ניצחון ראשון של מכבי נדב כרמיאל, שהגיעו אחרי 2 הפסדים בשני מחזורי הפתיחה. ההישג יכול להיחשב כגדול יותר בהתייחס לעובדה שעד המפגש נגד כרמיאל, היה לפסוטה מאזן ניצחונות מושלם והיה זה הפסדה הראשון העונה בליגה.

כרמיאל, בדיוק כמו בשני משחקיה הקודמים, פתחה טוב ובסיום הרבע הראשון כבר הוליכה ביתרון, 11:15. הרבע השני המשיך להיות שקול וצמוד, ובכל זאת הצליחה כרמיאל לסיים אותו ביתרון קל, 25:26. כרמיאל השכילה לשמור על יתרונה גם לאורך הרבע השלישי, שהסתיים שוב ביתרון מקומי של כרמיאל, 36:41. עם פתיחת הרבע הרביעי, קפאה כרמיאל ובמשך 3 דקות לא קלעה אפילו סל אחד. האורחים מפסוטה ניצלו את התרדמת כדי להשוות ל-41:41. כרמיאל, בניגוד למשחקים הקודמים, לא נשברה הפעם ובמשחק נחוש החזירה לעצמה את היתרון, 45:53. פסוטה עוד הספיקה לצמק ל-53:51, אבל כרמיאל נלחמה על יתרונה עד לניצחונה. בסיום, כאמור, 54:59 לנדב כרמיאל.

לנדב כרמיאל קלעו: אסף דמרי – 20 נק', יואב הרשקוביץ' ואיתמר מהרט -11 נק' כ"א, גיא מרציאנו – 9 נק', רותם ינאי, ניב אוזן, אליפז בלאוה ואלון בורנשטיין – 2 נק' כ"א.

המאמן-שחקן יואב הרשקוביץ', סיכם בסיום: "אני שמח בשביל הקבוצה ובשביל השחקנים שנתנו את הכל על הפרקט. הניצחון הזה הושג בזכות הרבה לחימה והקרבה מצד כל השחקנים. המשחק היה לא קל לשתי הקבוצות, אבל הקבוצה שרצתה יותר, גם ניצחה בסופו של דבר. לאחרונה צירפנו כמה שחקנים שחיזקו את הקבוצה וכמו שאמרתי, אנחנו מתקדמים ומשתפרים ממשחק למשחק".

ביום רביעי האחרון שיחקה מכבי נדב כרמיאל נגד מוליכת הטבלה, הפועל גליל ובשבוע הבא (יום רביעי, 25.11, שעה 19:00, אולם בית הספר הורביץ') היא תארח בביתה את הפועל נח'ף.

 

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות