fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ליגה ארצית: הקבוצה שסיימה עונה בלי ניצחון

בעוד מכבי עירוני כרמיאל נותנת עונה סבירה ומסיימת במרכז הטבלה, הפועל מעלות רשמה שיא שלילי למועדון: עונה שלמה ללא ניצחון וירידה לליגה א'
שמרו על ספורטיביות. הפועל מעלות | צילום: באדיבות עידן כפיר

ארצית

מכבי עירוני כרמיאל, סיימה את העונה בהפסד ביתי לשנייה בטבלה, הפועל כפר סבא, 84:72. עבור כרמיאל היה זה משחק לפרוטוקול בלבד, מה גם שהיא חסרה מספר שחקני מפתח, שחלקם עזבו עוד לפני תום העונה.

חניכיו של המאמן יואב הרשקוביץ' סיימו את העונה כשהם מדורגים במקום התשיעי בטבלה עם 34 נקודות ומאזן של 10 ניצחונות ו-14 הפסדים. היו"ר שרון זריהן, הביע שביעות רצון מהעונה הנוכחית, למרות חוסר היציבות של קבוצתו.

מצד אחד, היו משחקים בהן היא הציגה כדורסל נהדר וקטלה קבוצות בכירות ממנה. מצד שני, היו לה גם כמה נפילות, בהן הייתה פסע מניצחון אך שמטה אותו לקראת הסיום.

הפועל מעלות, היא הטרגדיה הספורטיבית של העונה. הקבוצה, שרשמה מאזן עגום במיוחד של 24 הפסדים וללא אף ניצחון, סיימה במקום האחרון בטבלה וירדה לליגה א' עוד הרבה לפני רדת המסך של העונה.

במחזור הנעילה של העונה הפסידה מעלות בביתה לאליצור שומרון, 104:81. הבדלי הכוחות היו ברורים לאורך כל המשחק. למעלות קלעו: רועי בר חן – 19 נק', עמית שטרית ואלדר יעקב – 16 נק' כ"א, יאיר קצוטי ובן מסעודה – 9 נק' כ"א, מאיר כהן – 4 נק', צחי יתאח, דור רייפר, יובל מדם ודוד שמען – 2 נק' כ"א.

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות