fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, לאומית: שחקן זר ראשון לנהריה

אחרי שהשלימה את גזרת השחקנים הישראלים, מסתערת נהריה על החתמת שחקני חיזוק זרים. הראשון שהוחתם הוא דסטין תומאס (26), בוגר מכללת ארקנסו, ארה"ב, ששיחק בעונה שעברה בליגה השנייה בצרפת
וולקאם. דסטין תומאס, שחקן החיזוק הזר הראשון של עירוני גשם נהריה | צילום: באדיבות בן אלירן

עירוני גשם נהריה (לאומית)

אחרי שהשלימה את מצבת סגל שחקניה הישראלים, החתימה עירוני גשם נהריה שחקן חיזוק זר ראשון. מדובר בדסטין תומאס (26, 2.03 מ'), בוגר מכללת ארקנסו שבארה"ב, ששיחק בעונה שעברה בקבוצת בי. סי. סופל מהליגה השנייה בצרפת, במדיה העמיד ממוצעים של 12.3 נקודות במשחק, 6.8 כדורים חוזרים ו-2.1 אסיסטים. יחד עם הצטרפותו של תומאס, כולל כעת הסגל הנהרייני את יוגב אוחיון, אלכס צ'וברביץ', יונתן אטיאס, דולב דרפיץ', ניב אוזן, תומר כהן, עומר פולג, אופק בן יעקב ונועם אקריש.

המאמן שי סגלוביץ': "לאחר השלמת הקו הקדמי בגזרת הישראלים, תומאס משלים לנו את החלק האחרון בפאזל. תומאס מגיע אלינו אחרי שלוש עונות טובות באירופה, וכשחקן חיזוק זר הוא חייב לתת את הטון. השחקן מודע לאתגר שיש לנו בעונה הקרובה ואין לי ספק שהוא מגיע מוכן מבחינה מנטאלית להוביל את הקבוצה".

יו"ר הקבוצה צביאל רובין: "כפי שהבטחתנו, אנו ממשיכים לעבוד קשה כדי להבטיח שתבנה פה קבוצה טובה, איכותית וחזקה. אנחנו ממשיכים בחיפוש אחר שחקן חיזוק זר נוסף ואני מאמין שבימים הקרובים נוכל להודיע על השלמת סגל הקבוצה לעונה הקרובה".

בשבוע הבא אמורה עירוני גשם נהריה להתחיל בהפצת מנויים למשחקי הבית, כשהכוונה היא להציע לאוהדים מחירים אטרקטיביים על מנת למלא את האולם הביתי בעין שרה, מה שייתן דחיפה אדירה לקבוצה בהשגת המטרה – חזרה מהירה לליגת העל.

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות