fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: הפסד רביעי רצוף לעירוני נהריה

הקבוצה ספגה תבוסה במפגש החוץ שלה נגד הפועל באר שבע, 104:80, והיא עדיין ללא ניצחון ליגה העונה. בנהריה מאוכזבים משחקני הרכש הזרים ונשקלת אפשרות לשינויים בסגל
המאמן דני פרנקו | צילום: אדריאן הרבשטיין
המאמן דני פרנקו | צילום: אדריאן הרבשטיין

עירוני נהריה (ליגת העל)

עירוני נהריה ממשיכה את פתיחת העונה הרעה שלה, אחרי שבמחזור האחרון שנערך אמש היא ספגה הפסד ליגה רביעי כשנכנעה במשחק חוץ להפועל באר שבע, 104:80.

מילא ההפסד בפער דו ספרתי, אבל היכולת היא זו שצריכה בעיקר להדאיג את ראשי הקבוצה ואת הצוות המקצועי בראשות המאמן דני פרנקו.

רבע ראשון: בניגוד לתוצאה הסופית, נהריה פתחה היטב את המפגש והובילה לא פעם במהלך הרבע הראשון (2:5, דקה 2 ו-9:14, דקה 4), אלא שברגע שהקבוצה המקומית מבאר שבע הפכה את התוצאה (14:15, דקה 6), נהריה פשוט לא חזרה לעצמה והרבע הראשון הסתיים ביתרון באר שבעי, 21:29.

רבע שני: באר שבע עלתה בטירוף לרבע השני ומהר מאוד פתחה פער דו ספרתי וברחה ל-29:46 (דקה 18). נהריה הגיבה חלושות וירדה למחצית הראשונה כשהיא בפיגור, 48:33.

רבע שלישי: פתיחת המחצית השנייה הייתה המשך ישיר למומנטום שהיה למקומיים במחצית הראשונה וכל ניסיונותיה של נהריה לצמצם פערים לא צלחו, והרבע השלישי נסגר ב-58:79.

רבע רביעי: המערכה האחרונה הייתה לפרוטוקול בלבד כשבאר שבע מנצלת הגנה נהריינית רעועה וחדירה כדי להמשיך לחגוג עם סלים קלים ולחצות את רף מאה הנקודות בדרך לניצחון מוחץ, 80:104.

לנהריה קלעו: דבון סקוט – 25 נק', קיילין לוקאס – 21 נק', ג'ו אלכסנדר – 15 נק', דומיניק ווטרס – 7 נק', ג'רון בלוסומגיים – 4 נק', אור לאומי וגל גילינסקי – 3 נק' כ"א, תומר פורת – 2 נק'.

לאור מצבה העגום של הקבוצה, ראשיה, יחד עם המאמן דני פרנקו, שוקלים לבצע שינויים בסגל. שלושה שחקנים נמצאים כרגע על כוונת השחרור: דבון סקוט, ג'רון בלוסומגיים ודומיניק ווטרס, כשגם שמו של ג'ו אלכסנדר מוזכר. בנהריה מבהירים כי לא ימהרו לבצע זעזוע לפני שיימצאו שחקנים מחליפים ראויים.

"אין ספק שהמצב שלנו לא טוב והלחץ גובר ממחזור למחזור", התייחס השבוע גורם במועדון והזהיר, "אם לא יהיה שינוי דרסטי בתוצאות או בסגל השחקנים, אנחנו מועמדים לירידה".

במחזור הבא תארח עירוני נהריה, שעדיין ללא ניצחון ליגה, את אלופת המדינה, מכבי ת"א (יום ראשון, 29 בנובמבר, שעה 21:00, היכל הספורט עין שרה בנהריה).

 

 

הישארו מעודכנים בחדשות נהריה וצפון 1 ובפייסבוק שלנו!

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות