fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל: העולה החדשה ללאומית החתימה את הזר הראשון בתולדותיה

הפועל עכו, שמתכוננת לקראת הופעה היסטורית בליגה הלאומית, החתימה את הסנטר האמריקאי טים ויליאמס (23) ואת הגארד רובי דובל (24). האולם הביתי של הקבוצה בעכו אינו מאושר למשחקי הליגה הלאומית
הראשון בתולדותיה. טים ויליאמס, הזר הראשון של הפועל עכו צילום: סלאומית

הפועל עכו (לאומית)

העולה החדשה לליגה הלאומית החתימה השבוע את הסנטר האמריקאי טים וויליאמס (26, 2.03 מ'), שחקן הזר הראשון בתולדות המועדון העכואי.

וויליאמס, שיחק בעונה שעברה בקבוצת לוגאנו מהליגה הראשונה בשוויץ, במדיה רשם ממוצעים של 18 נקודות ו-6.7 כדורים חוזרים.

ויליאמס, בוגר מכללת ניו מקסיקו, החל את דרכו האירופאית בפינלנד, שם העמיד ממוצעים של 14.6 נקודות ו-6.7 כדורים חוזרים במשחק. לאחר מכן עבר לאנגליה, שם זכה עם קבוצת לסטר באליפות ונבחר לשחקן המצטיין של סדרת הגמר. את אותה עונה הוא סיים עם ממוצע של 16.4 ו-6.1 כדורים חוזרים במשחק.

הזר השני שהוחתם הוא הגארד רובי דובל (24, 1.93 מ'), ששיחק בשנתיים האחרונות בצ'כיה ונחשב לאחד השחקנים הזרים הבולטים בליגה הראשונה. דובל החל את דרכו באוניברסיטת סט לואיס ולפני שנתיים הגיע לאירופה. בעונתו הראשונה בקבוצת ברנו מהליגה הראשונה בצ'כיה הוא סיפק ממוצעים של 11.9 נקודות, 4.8 כדורים חוזרים ו-2.9 אסיסטים במשחק. בקיץ שעבר הוא עבר לקבוצה מהליגה הראשונה באוקראינה, אך קבוצתו נקלעה לקשיים כלכליים והוא חזר לברנו הצ'כית. בעונה שעברה הוא השתדרג וסיים את העונה עם ממוצעים של 16.4 נקודות, 5.2 כדורים חוזרים ו-4.2 אסיסטים במשחק.

 

הישארו מעודכנים באתר בלינקר ובפייסבוק של צפון 1 גליל מערבי ובחדשות נהריה

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות