fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל, ארצית: הפועל עכו/מטה אשר בהקפאה

היורדת הטרייה מליגת המשנה, טרם פתחה בהכנותיה לעונה הקרובה בליגה הארצית. המאמן עזב, כל שחקני הסגל עזבו, התקציב הופחת ורק היו"ר אילן פרומן אופטימי: "תהיה לנו קבוצה טובה וחזקה שתתמודד בצמרת הגבוהה"
בונה הכל מחדש. יו"ר הפועל עכו/מטה אשר, אילן פרומן | צילום: אדריאן הרבשטיין

הפועל עכו/מטה אשר (ארצית)

היורדת לליגה הארצית טרם פתחה בהכנות לעונה הקרובה. בהפועל עכו/מטה אשר מקווים שהקבוצה אולי בכל זאת תישאר בליגה הלאומית ותולים תקווה, גם אם קלושה, בכך שאחת מהקבוצות לא תצליח להעמיד תקציב ראוי ותוותר על השתתפותה בליגת המשנה.

בינתיים, סגל הקבוצה משתנה לחלוטין. המאמן עמית תמיר, שהובא באמצע העונה שעברה בניסיון להציל את הקבוצה מירידה, עזב וחתם באליצור אשקלון. גם שני כוכבי הקבוצה, ג'יירוס הולדן וג'ורדן לואיס, עזבו והלכו אחרי תמיר לקבוצה מהדרום. ניב אוזן חתם בעירוני גשם נהריה. גם שאר שחקני הסגל לא צפויים להישאר. כריס סמית בדרך למכבי חיפה, אולם בקבוצה מעכבים את שחרורו ומתנים זאת בהחזרת חובות.

יו"ר הפועל עכו/מטה אשר אילן פרומן: "השחקן השאיר חוב של יותר מ-15 אלף שקלים בגין נסיעות במנהרות הכרמל, נסיעות בכביש 6 ודוחות משטרתיים על מהירות מופרזת. כשקיבלנו את דרישות התשלום היינו המומים, כי הוא לא אמר לנו על כך דבר. הרכב השכור שהוא נסע בו רשום על שם המועדון ולכן הדרישות לתשלום מופנות אלינו. הבהרנו לו חד משמעית שעד שהוא לא סוגר את החשבון הוא לא משוחרר".

בשלב זה, כאמור, אף שחקן לא חתום, אבל פרומן אופטימי: "האמנו עד הרגע האחרון שנישאר בליגה הלאומית, כי היה לנו סגל שחקנים טוב. הירידה הייתה עבורנו מכה רצינית, אבל אני מבטיח שלא משנה באיזו ליגה נהיה, יהיה לנו תקציב ראוי שיאפשר להפועל עכו/מטה אשר להתמודד בצמרת הגבוהה, נבנה סגל שחקנים חדש ואיכותי ותהיה לנו קבוצה טובה וחזקה".

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות