fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגה ג': משה אוסמו יאמן את הפועל שלומי

המאמן החדש ינסה להצעיד את הקבוצה קדימה תוך שילוב שחקני בית מקומיים. אוסמו: "אני מוכן לאתגר"
המאמן החדש משה אוסמו (שני משמאל) עם היו"ר ערן גאון, המנהל אלירן לוי וסגן ראש מועצת שלומי עופרי סיידה צילום: באדיבות ערן גאון

הפועל שלומי (ליגה ג')

הפועל שלומי מינתה את משה אוסמו למאמנה בעונה הקרובה. הקבוצה, שמשחקת במחוז גליל עליון בליגה ג', תקווה שהמאמן החדש יוביל אותה לעונה טובה ומוצלחת יותר מקודמתה, אז סיימה את הליגה כשהיא מדורגת במקום התשיעי בטבלה מבין 12 קבוצות ועם מאזן של 15 נקודות: 4 ניצחונות בלבד, 3 תוצאות תיקו ו-13 הפסדים.

במעמד החתימה נכחו יו"ר הקבוצה ערן גאון, מנהל הקבוצה אלירן לוי וסגן ראש מועצת שלומי עופרי סיידה.

אוסמו: "אני מוכן לאתגר. הגעתי למועדון חם ומשפחתי עם אנשים טובים וחדורי מוטיבציה שיעשו את הכל למען הצלחת הקבוצה. יש בשלומי המון כישרונות מקומיים וחשוב לטפח גם את מחלקת הנוער. כמי שמאמן שנים רבות במחלקות הצעירות, אני מאמין שאצליח לשלב בין הדברים ושאצליח לגבש סגל שחקנים שיריץ את הקבוצה למעלה".

בקבוצה, שנאלצה לנדוד ולשחק בשנתיים האחרונות מחוץ ליישוב, מקווים כי עבודות השיפוץ וההכשרה במגרש המקומי יסתיימו בקרוב כך שיהיה אפשר לקיים את משחקי הבית בעונה הקרובה בשלומי.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות