fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגה ב', פלייאוף: כרמיאל חזרה למאבק העלייה

פלייאוף עליון: הפועל עירוני כרמיאל גברה על אחי עכו, 0:1 וחזרה למאבק העלייה. פלייאוף תחתון: בית"ר נהריה הפסידה בבית לכאבול, 2:1 והתקרבה לקו האדום. גם סקציה מעלות באזור הסכנה
שחקני הפועל עירוני כרמיאל חוגגים את הניצחון | צילום: באדיבות אלעד ז'אן

פלייאוף עליון

הפועל עירוני כרמיאל, התאוששה משני ההפסדים הרצופים שספגה בשני המחזורים האחרונים כשגברה במשחק חוץ על אחי עכו, 0:1. את השער היחיד במשחק הבקיע נתן נודלמן בדקה ה-19.

הניצחון החזיר את סיכויה של כרמיאל למאבק העלייה שכן הוא צמצם את הפער בינה לבין המקום הראשון לשתי נקודות, ולנקודה אחת בלבד מהמקום השני, שמוביל למשחק מבחן על העלייה (ראו טבלה).

מי שאיבדה כל סיכוי במאבק העלייה היא אחי עכו, שטרם ניצחה בפלייאוף העליון.

במחזור הקרוב (יום שישי, 11 ביוני, שעה 17:00) תתארח הפועל עירוני כרמיאל אצל איחוד בני שפרעם, בעוד אחי עכו תצא למפגש חוץ נגד המוליכה החדשה, צעירי כפר כנא.

טבלה (מחזור 4)

  1. צעירי כפר כנא – 8 נק'
  2. איחוד בני שפרעם – 7 נק'
  3. הפועל עירוני כרמיאל – 6 נק'
  4. אחי עכו – 1 נק'

פלייאוף תחתון

בית"ר נהריה הפסידה בביתה לעירוני כאבול, 2:1 והסתבכה במאבק נגד הירידה. כאבול הוביל במחצית הראשונה, 0:1, משער שכבשה בדקה ה-40. הבית"רים איזנו ל-1:1 משער שהבקיע עירוא סויטאת בדקה ה-47, אלא ששער נוסף של כאבול, בדקה ה-80 הכריע את המפגש.

בית"ר נהריה רחוקה אומנם 6 נקודות מהמקום השישי שמוביל למשחק מבחן נגד הירידה לליגה ג', אך יש לה גם משחק עודף.

מי שעוד מסובכת היא מכבי סקציה מעלות, שהייתה חופשיה במחזור האחרון. זאת, לאור ניצחונותיהן של שאר יריבותיה. מעלות רחוקה נקודה אחת בלבד מהמקום השישי בבית התחתון, שמוביל למשחק מבחן נגד ירידה לליגה ג'.

במחזור הקרוב תתארח בית"ר נהריה למשחק חוץ אצל הפועל בני ממב"ע הגולן (יום שישי, 11 ביוני, שעה 14:30). סקציה מעלות תארח בביתה את הפועל עראבה (יום שישי, 11 ביוני, שעה 17:00).

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות