fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל: ליגה ב' יצאה לדרך

הפועל עירוני כרמיאל (בית א) ואחי עכו (בית ב') סיימו את מפגשיהן במחזור הפתיחה ללא הכרעה. בית"ר נהריה (בית ב') הייתה חופשיה
עשה את הסיפתח. מוחמד אבו ריא מהפועל עירוני כרמיאל | צילום: אדריאן הרבשטיין

בית א': הפועל עירוני כרמיאל החמיצה הזדמנות לפתוח את הליגה בניצחון, אבל שער שספגה לקראת סיום במשחק בית נגד הפועל בני ממב"ע הגליל והגולן, הוביל לשוויון.

כרמיאל, שבשבוע שעבר פתחה את העונה בניצחון במסגרת גביע המדינה, 0:2, על הפועל בני ממב"ע הגליל והגולן, אירחה את אותה קבוצה גם במסגרת המחזור הראשון בליגה. האורחים עלו ליתרון כבר בדקה ה-17. כרמיאל הגיבה רק במחצית השנייה. תחילה היה זה מוחמד אבו ריא, שהבקיע בדקה ה-58 ואיזן ל-1:1. אוהד עדי, שנכנס כמחליף, כבש בדקה ה-70 והוביל למהפך בתוצאה, 1:2 לכרמיאל. היתרון החזיק מעמד עד לדקה ה-87, אז נקבעה בעיטת עונשין מ-11 מ' לחובת כרמיאל, אותה ניצלו האורחים כדי לכבוש שער שני ולהשוות ל-2:2.

ביום שלישי הקרוב (14 בספטמבר) תפגוש כרמיאל את הפועל צפת במסגרת משחקי הסיבוב השני בגביע המדינה.

מחזור הליגה הבא ייערך רק בעוד שבועיים, ב-24 בספטמבר, אז תארח כרמיאל את מוליכת הטבלה, הפועל צפת.

בית ב': אחי עכו עם המאמן פריד סכניני, פתחה את העונה בתיקו חוץ נגד מכבי יפיע, 0:0. המשחק היה חלש וכמעט נטול אירועים ומצבים.

במחזור הבא (24 בספטמבר) תארח אחי עכו את בית"ר נהריה, שהייתה חופשיה במחזור הפתיחה.

עשה את הסיפתח. מוחמד אבו ריא מהפועל עירוני כרמיאל | צילום: אדריאן הרבשטיין

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות