fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, ליגה ב': הצוות המקצועי שיוביל את הפועל עירוני כרמיאל בעונה הקרובה

המאמן לירון יגר והמנהל המקצועי אושרי לוי, שהובילו את הקבוצה בשנתיים האחרונות לעליית ליגה ולמרחק נגיעה מעלייה שנייה, ממשיכים. גם עוזר המאמן ומאמן השוערים ממשיכים. המצטרפים החדשים הם מאמן הכושר והאנליסט
הפאזל הושלם. הצוות המקצועי של הפועל עירוני כרמיאל | צילום: באדיבות אלעד ז'אן

הפועל עירוני כרמיאל (ליגה ב')

הפועל עירוני כרמיאל, הציגה את הצוות המקצועי שיוביל את הקבוצה בעונה הקרובה. המאמן לירון יגר, שהעלה את הקבוצה מליגה ג' לליגה ב' ובעונה שחלפה הצעיד אותה לפלייאוף העליון של ליגה ב', קיבל, כצפוי, קרדיט וימשיך לעונה נוספת בקבוצה.

השוער הוותיק אושרי לוי, שהובא לקבוצה עם הקמתה המחודשת לפני שנתיים ומשמש במקביל גם כמנהל מקצועי, ממשיך גם הוא. קיצי דונט הוותיק יעמוד לצדו של המאמן יגר ויהי עוזר מאמן. משה פרנקו ממשיך גם הוא כמאמן שוערים. המצטרפים החדשים הם מאמן הכושר אריק רבינוביץ' והאנליסט מורן הכט.

המאמן לירון יגר: "אני שמח לפתוח עונה נוספת בהפועל עירוני כרמיאל. העונה שעברה הסתיימה בתחושת החמצה, אבל כנראה שזה שכר הלימוד שלנו. המטרות לעונה הקרובה הן כמובן להתברג שוב בצמרת הגבוהה ולהתמודד על העלייה לליגה א'. אנחנו עובדים קשה מאוד כדי להצליח. סגל השחקנים עבר ריענון, החתמנו שחקנים חדשים ויש סגל איכותי וטוב שמחובר גם מבחינה מקצועית וגם מבחינה חברתית. יש לצדי צוות מקצועי מצוין וצוות הנהלה מסור וטוב. התנאים פה מעולים ומה שנשאר לנו זה להמשיך לעבוד קשה למען המטרות שהצבנו לעצמנו".

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות