fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: זה הצוות המקצועי שיוביל את הפועל עכו בעונה הקרובה

המאמן מסאי דגו, החליט על הרכב הצוות המקצועי שיעבוד לצדו בעונה הקרובה. מי נבחר לעוזרו? מי מאמן הכושר? מי יהיה אחראי על אימון השוערים? מי האנליסט שיעקוב וינתח את שחקני הקבוצות היריבות? וגם: לוח המשחקים המלא של גביע הטוטו
המובילים. המאמן מסאי דגו (במרכז) עם צוותו צילום: באדיבות אבי צרפתי

הפועל עכו (לאומית)

המאמן מסאי דגו, השלים את הרכב הצוות המקצועי שיעבור לצדו בעונה הקרובה. מיכה טטרו יהיה עוזרו של דגו, לצד מאמן הכושר אלכס יעקובוב שממשיך עונה נוספת בקבוצה. עדן סולומון יהיה מאמן השוערים ואביאל זמירו ישמש כאנליסט, שתפקידו יהיה לעקוב אחר הקבוצות בליגה ולנתח עבור הצוות המקצועי את יכולתם של שחקני הקבוצה היריבה לפני כל התמודדות נגד הפועל עכו.

הקבוצה ממשיכה במשחקי ההכנה שלה לקראת פתיחת עונת המשחקים 2020/21 ובסוף השבוע היא גברה במשחק אימון על בני סכנין מליגת העל, 0:1. את שער הניצחון להפועל עכו הבקיע המצטרף החדש, איאד חאג'.

אמש גם פורסמו מועדי המשחקים במסגרת גביע הטוטו. הפועל עכו, שהוגרלה לבית אחד יחד עם הפועל אום אל פאחם, מכבי אחי נצרת והעולה החדשה מכבי בני ריינה, תפתח את מפעל גביע הטוטו ב-5 באוגוסט (יום חמישי, שעה 19:30) כשתארח במגרשה את הפועל אום אל פאחם. המשחק השני יערך ביום שני (9 באוגוסט), בחוץ נגד בני ריינה. המחזור השלישי יתקיים ביום חמישי (12 באוגוסט, שעה 19:30) בעכו. נזכיר רק ששיטת המשחקים בגביע הטוטו הינה בת סיבוב משחקים אחד. הקבוצה שתסיים במקום הראשון בבית, תעפיל לשלב הבא.

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות