fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: הפועל עכו שוב הפסידה וירדה מתחת לקו האדום

נקודה אחת מתשע אפשריות. זה מאזנה עגום של הפועל עכו אחרי שלושה מחזורי ליגה. במחזור האחרון ספגה הקבוצה הפסד בית שני רצוף אחרי שנכנעה להפועל עפולה, 2:1. עכו עוד הובילה, אבל אז נחלשה וספגה שער דרמטי בדקה האחרונה
פתיחת עונה לא טובה. מאמן הפועל עכו מסאי דגו צילום: באדיבות אבי צרפתי

הפועל עכו (לאומית)

נקודה אחת מתשע. זה מאזנה העגום של הפועל עכו בתום שלושה מחזורי ליגה. אמש (יום שני) ספגה הקבוצה הפסד ליגה שני בבית כשנכנעה להפועל עפולה, 2:1. למאמן מסאי דגו מצפה עוד הרבה עבודה אם ברצונו לא לראות את קבוצתו נלחמת שוב על הישרדותה בליגת המשנה.

הפועל עכו דווקא פתחה טוב את המפגש וכבר בדקה ה-8 עלתה ליתרון. זה התחיל מכארם ארשיד הפעלתן, שהגביה מאגף ימין כדור רוחב למרכז רחבת האורחים. קרים אבו בקר השתלט יפה על הכדור ומקרוב שחרר בעיטת וולה חזקה ומדויקת לרשת העליונה, 0:1 לעכו. עכו עוד שלטה במגרש והיה נדמה שהיא בדרך להכפלת היתרון, אלא שאז היא נכבתה ואפשרה לעפולה לחזור לעניינים. בדקה ה-57 ביצעה עכו חילוף כפול כשלזירת המגרש נשלחו ירין שרעבי וזאהי אחמד, אבל גם זה לא עזר וההתקפה העכואית המשיכה להיות אנמית. מנגד, עפולה הגבירה את הלחץ ובדקה ה-72 השיגה את השוויון, 1:1. בדקה ה-77 שלח המאמן דגו גם את גיתי סופר וגיל חדד למערכה. החילוף הכפול השני הזה איזן את הכוחות במגרש ועכו החלה שוב ליזום ולתקוף. בדקה ה-89 הושלם המהפך של האורחים. הבלם מוחמד איברהים, שדווקא היה בין המצטיינים במשחק, איבד כדור במרכז המגרש ועפולה יצאה למתקפת נגד מהירה בסיומה השחילה את הכדור פנימה בדרך למהפך, 1:2. מפה, עכו כבר לא יכלה לחזור וספגה הפסד ליגה שני ברציפות בבית שדרדר אותה למקום ה-14 בטבלה, מתחת לקו האדום, עם נקודה בודדת משלושה משחקים.

המאמן ברוך דגו: "הפסד מאכזב ואכזרי. בהתחלה הייתי מאוד אופטימי כי פתחנו טוב את המשחק, לחצנו, כבשנו, הובלנו, אבל אז פשוט נעלמנו. לא יודע למה. פתאום נראינו מבוהלים ואין לי הסבר לכך. דווקא הבלם, שהיה טוב מאוד, עשה טעות קשה ושילמנו עליה. אנחנו יכולים לבוא בטענות רק לעצמנו. אין מה לעשות כרגע, אלא להמשיך הלאה. הליגה עוד ארוכה. נשב ונראה את המשחק הזה, ננתח מה לא עשינו טוב ואיפה שגינו ונתקן. מצפה לנו במחזור הבא משחק חוץ קשה ברעננה ונעשה את הכל כדי להיראות אחרת".

לגבי חיזוק אפשרי ענה דגו: "אני מודע למגבלות התקציביות של הקבוצה ונפעל בהתאם. כמובן שאם יתאפשר לנו, נחזק את הקבוצה, אבל כרגע זה לא על הפרק. נראה מה יהיה בהמשך".

במחזור הבא תצא הפועל עכו למפגש חוץ נגד הפועל רעננה (יום ראשון, 19 בספטמבר, שעה 19:30).

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות