fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית: הפועל עכו החתימה שחקן זר שלישי

הפועל עכו השלימה את מכסת השחקנים הזרים שלה כשצירפה את הקשר ההתקפי עלי אדם (21), ששיחק בעונה שעברה במדי קבוצת ספרטקס מהליגה הראשונה בלטביה. היום (שני, 9 באוגוסט) תפגוש הפועל עכו את מכבי בני ריינה למשחק במסגרת המחזור השני בגביע הטוטו
חיזוק להתקפה. עלי אדם, הרכש החדש של הפועל עכו | צילום: באדיבות אבי צרפתי

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו, שתתארח היום (שני, 9 באוגוסט) אצל העולה החדשה מכבי בני ריינה, במסגרת המחזור השני בגביע הטוטו, הודיעה בסוף השבוע על החתמתו של שחקן זר שלישי: עלי אדם (21) מניגריה, קשר התקפי ששיחק בעונה שעברה במדי קבוצת ספרטקס מהליגה הראשונה בלטביה. אדם שותף ב-21 משחקים בהם הבקיע שלושה שערים.

זהו שחקן זר שלישי שהפועל עכו מחתימה, אחרי שקודם לכן צירפה את הבלם הניגרי איברהים מוחמד (21) מניגריה, והחלוץ הגנאי קארים אבובקר (25).

מאמן הפועל עכו מסאי דגו: "עלי אדם הוא שחקן שאני עוקב אחריו וכבר לפני שנתיים רציתי להביא אותו לישראל. אני מאוד שמח שהפעם כן התאפשר לנו להביא אותו ואני בטוח שהוא יוכל לסייע לנו ויחזק את הקבוצה. עלי הוא שחקן צעיר ובעל פוטנציאל, שנמנה על סגל הנבחרת הצעירה של ניגריה. הוא שחקן מהיר שיכול לשחק במגוון תפקידים במרכז השדה. אני מאמין ביכולותיו ובטוח שהוא יוסיף לנו המון. הגעתו משלימה לנו את מכסת השחקנים הזרים ואני מאמין שיחד איתם, הפועל עכו תעמוד במטרות שהציבה לעצמה לעונה הקרובה".

מי שעוד חתם וממשיך לעונה נוספת הוא הקשר אלון דרעי (21), שנפצע בעונה שחלפה והחמיץ משחקים רבים. כעת, לאחר שהשתקם והחלים, הוא מקווה לתפוס מקום של קבע בהרכב.

דרעי, שגדל במחלקת הנוער של מכבי חיפה ואף היה בסגל הפועל חדרה בליגת העל, אמר לאחר החתימה על הארכת חוזהו בהפועל עכו: "אני שמח להישאר במועדון שהפך לבית עבורי. יש פה סגל שחקנים מגובש וצוות מקצועי מצוין. אני מאמין בקבוצה הזאת ובטוח שתהיה לנו עונה טובה יותר מזו שהייתה בעונה שעברה".

אחרי התבוסה הביתי במחזור הפתיחה בגביע הטוטו (4:1 להפועל אום אל פאחם), בהפועל עכו מודעים לעובדה שכל תוצאה מלבד ניצחון במפגש החוץ הערב נגד מכבי בני ריינה, יחסל את סיכויה להעפיל לשלב הבא.

המאמן דגו: "משחק ההגנה שלנו נגד אום אל פאחם לא היה טוב, אבל למדנו ואנחנו עובדים קשה כדי לתקן ולהשתפר. אנחנו חייבים לנצח כדי להשאיר לעצמנו סיכוי לעלות לשלב הבא ונעשה את הכל כדי שזה יקרה".

חיזוק להתקפה. עלי אדם, הרכש החדש של הפועל עכו | צילום: באדיבות אבי צרפתי

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות