fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל, לאומית, גביע הטוטו: פתיחה כואבת להפועל עכו

הפועל עכו פתחה את העונה בתבוסה ביתית, 4:1, להפועל אום אל פאחם. הנחמה: מדובר במשחק במסגרת גביע הטוטו. המאמן מסאי דגו: "ספגנו שער אחרי פחות מדקה וזה שיבש לנו את התוכניות. נלמד, נתקן ונשתפר". ביום שני (9 באוגוסט) יערך המחזור השני בגביע הטוטו
מצפה לו עוד הרבה עבודה. מאמן הפועל עכו, מסאי דגו צילום: באדיבות אבי צרפתי

הפועל עכו (לאומית)

הפועל עכו פתחה את העונה ברגל שמאל ובתבוסה ביתית, 4:1, להפועל אום אל פאחם. הנחמה היא שמדובר במשחק במסגרת גביע הטוטו.

הפועל עכו, שעברה רמונט כללי בסגל שחקניה, לא נראתה טוב. השוער תמיר ללו, שהגיע מהפועל מרמורק מליגה א', לא הפגין ביצועים מרשימים ומתוך חמש בעיטות שנבעטו לעבר שערו, ארבע פעמים הכדור נכנס לרשת.

ההגנה הייתה חדירה ולא מתואמת, הקישור נראה אבוד ועל התקפה אין מה להרחיב מאחר והיא מיעטה לסכן את שער הקבוצה היריבה. בכלל, המשחק נפתח בסחרור מצד האורחים שכבשו כבר אחרי 48 שניות. כדור רוחב שנשלח מאגף ימין, מצא הגנה לא מוכנה בדרך לפיגור, 1:0.

בדקה ה-58 ספגה עכו את השער השני אחרי הגבהת כדור קרן לרחבתה. בדקה ה-77 עלו האורחים מאום אל פאחם ל-0:3. בדקה ה-80 עכו ספגה שער רביעי, שוב עקב חוסר תיאום בהגנה. גאי אביב הוציא כדור חוץ פשוט, ג'פרי ניסמבאום חלם, ושחקן אורח אמר תודה ודהר כל הדרך לעבר השער, 0:4. בדקה ה-90 זכתה הפועל עכו בבעיטת עונשין מ-11 מ', אחרי ששחקן אורח נגע בכדור בידו בתוך הרחבה.

החלוץ הצעיר זאהי אחמד, לקח את הפנדל, דייק בבעיטה וקבע את תוצאת המשחק, 4:1.

המאמן מסאי דגו: "התכוננו טוב למשחק ובאמת באנו מוכנים. השער המהיר שספגנו כבר אחרי דקה גרם למשחק להשתנות ושיבש לנו את כל התוכניות. אחרי השער שלהם, אום אל פאחם נסוגה אחורה ואנחנו ניסינו כל הזמן למצוא פתרונות להתקפה במטרה להשיג שוויון. לצערי, משחק ההגנה שלנו לא היה טוב וספגנו שערים שלא מתאימים לרמה של ליגה לאומית. יש לנו עוד שני משחקים שבהם ננסה לתקן את מה שצריך. אני מאמין שממשחק למשחק נלמד, נשתפר ונהיה יותר טובים".

ביום שני הבא (9 באוגוסט) יערך המחזור השני בגביע הטוטו כשהפועל עכו תצא למפגש חוץ נגד העולה החדשה, מכבי בני ריינה.

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות