fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

טניס שולחן: שנה ראשונה, תואר ראשון – מעלות זכתה בגביע האיגוד

קבוצת הטניס שולחן עצמה מעלות, שהוקמה רק בקיץ שעבר ומשחקת בליגה א', הפתיעה לאחר שזכתה בגביע האיגוד לעונת 2021/22. עכשיו היא תתפנה למאבקי העלייה בליגה
הישג חסר תקדים. קבוצת עצמה מעלות מוכתרת למחזיקת גביע האיגוד צילום: באדיבות עידן כפיר

הישג מדהים לקבוצת עצמה מעלות בטניס שולחן. הקבוצה, שהוקמה בתחילת העונה הנוכחית ומשחקת מליגה א', זכתה בגביע האיגוד לעונת 2021/22.

הרכב הקבוצה כולל את המאמן דימטרי אברמנקו והשחקן המוכשר יורי דימנט.

מעלות החלה את דרכה לזכייה ההיסטורית עם ניצחון בסיבוב הראשון על עירוני גבעתיים, 0:3. בשלב שמינית הגמר היא גברה על מועדון חיפה, 0:3. בשלב רבע הגמר חלפה מעלות על הפועל נוף הגליל עם ניצחון נוסף, 0:3. בחצי הגמר ניצחה מעלות את הפועל ירושלים, 0:3.

מפגש הגמר החל בניצחון של יורי דימנט על יריבו בתוצאה, 1:3. במפגש השני הפסיד המאמן/שחקן דימה אברמנקו ליריבו, 3:1. מעלות החזירה לעצמה את היתרון בזכות ניצחון במפגש הזוגות. אברמנקו ודימנט גברו על הצמד התל אביבי, 0:3 ועלו ליתרון, 1:2. במפגש הרביעי ניצח דימנט את יריבו, 1:3 ונתן את האות לחגיגות הזכייה בתואר מחזיקת גביע האיגוד.

נזכיר רק, שמעלות רשמה עד כה הצלחה גדולה במסגרת הליגה והיא נמצאת חזק בתמונת העלייה לליגה הארצית. מחזור אחד לסיום העונה, מדורגת מעלות במקום הראשון בטבלת ליגה א' עם 22 נקודות והיא הקבוצה היחידה בליגה ששומרת על מאזן ניצחונות מושלם וללא אף הפסד. היא גם הקבוצה היחידה בליגה שהבטיחה את מקומה בפלייאוף. כעת, אחרי הזכייה בתואר הראשון שלה תתרכז הקבוצה במאבקי העלייה לליגה הארצית.

נציין רק, שהאגודה פועלת תחת העמותה העירונית לספורט הישגי במעלות בראשות עידן כפיר.

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות