fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

אליפות אירופה בחתירה פראלימפית: מדליית כסף למורן סמואל

השייטת הפראלימפית שכבר הבטיחה את מקומה באולימפיאדת טוקיו, סיימה במקום השני באליפות אירופה אחרי שגמעה את מקצה ה-2000 מ' בזמן של 10:27.46 דקות
מקום שני באירופה. מורן סמואל עם מדליית הכסף צילום: דטלב סייב

אליפות אירופה בחתירה פראלימפית 2021 נפתחה בסוף השבוע בווארזה, איטליה, וכמו תמיד, נבחרת ישראל בחתירה המשיכה להפגין יכולות גבוהות.

החותרת הפראלימפית, מורן סמואל מכרמיאל, זכתה במדליית כסף לאחר שהגיעה למקום השני במקצה 2000 מ' נשים. סמואל סיימה את המקצה בזמן של 10:27.46 דקות, לאחר מאבק צמוד מאוד עם יריבתה המיתולוגית, השייטת הנורבגית בריג'יט סקרסטין, שסיימה במקום הראשון בזמן של 10:22.06 דקות.

רביעיית החותרים הישראלית, הכוללת את שי לי מזרחי מכפר ורדים, סימונה שטוק גורן, ברק חצור אחיה קליין וההגאית מריסה סאס, סיימה במקום החמישי אחרי שסיימה את המקצה בזמן של 7:27.30 דקות.

בשל מגבלות הקורונה לא התקיים טקס חלוקת מדליות וכל הזוכים והזוכות ענדו לצווארם את המדליות.

כל החותרים הם חברי בית הלוחם, שכבר הבטיחו את מקומם באולימפיאדת טוקיו. הם מתאמנים במרכז דניאל לחתירה בתל אביב תחת המאמנים פאולה גריזטי ועוזריה: דימה מרגולין וחביאר מנדז.

 

 

 

לחדשות ספורט בצפון 1 לחצו כאן* לדף הפייסבוק שלנו לחצו כאן*

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות