fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ניו יורק, לאס וגאס- עכו

שפים, מבקרי אוכל ומסעדנים אמריקאים יבקרו בסוף השבוע בשוק בעכו ובמסעדות בגליל המערבי במטרה לחשוף אותם לאוכל גלילי מקומי. את הסיור יארח מיזם "אוצרות הגליל"
אנדרו צימרמן, שף ומגיש טלוויזיה בארה"ב צילום: סלבריטי שף בירת'רייט

מיזם "אוצרות הגליל", יארח ביום שישי הקרוב, 1 בפברואר את משלחת השופטים והשפים הנחשבים מהתכנית "משחקי השף" – ארצות הברית. בין היתר יגיעו לעכו ביום שישי, כוכבי תכנית האוכל, מבקרי אוכל, בעלי "מסעדות הסלבס" של ניו יורק, מפיקי תכניות קולינריה ועוד, שהגיעו למסע גורמה בישראל, במסגרת מיזם ה-"Celebrity Chef ‘Birthright’".

אנדרו צימרמן, שף ומגיש טלוויזיה בארה"ב צילום: סלבריטי שף בירת'רייט
אנדרו צימרמן, שף ומגיש טלוויזיה בארה"ב
צילום: סלבריטי שף בירת'רייט

 

מטרת הביקור היא לחשוף את השפים האמריקאים לטעמים המגוונים של ישראל, דרך האוכל, שעוברת לא רק בירושלים או בתל אביב, אלא גם בעכו ובכלל בגליל המערבי האורחים יבקרו במסעדות בגליל המערבי, במטבחים של בשלנים גליליים, המציעים מגוון מפואר של תרבות קולינרית ייחודית ורבת שנים, זאת בכדי למשוך לגליל המערבי גם תיירים חובבי קולינריה. את הסיור תתחיל המשלחת בפגישה עם אשת העסקים הפילנתרופית ויוזמת מיזם "אוצרות הגליל", רעיה שטראוס בן דרור ותצטרף אליה לביקור הססגוני בשוק המזרחי והתוסס של עכו העתיקה ובנמל הדייגים העתיק. את הסיור יובילו שף אורי ירמיאס ושף אוסאמה דלאל, והוא יעבור גם באולמות האבירים שבמצודת עכו העתיקה, במעבר במנהרת הטמפלרים לרחבת המגדלור ולחוף הים, הסיור יגיע לשיאו בארוחת צהריים במסעדת הדגים "אורי בורי" של שף אורי ירמיאס.

אמנדה פריטאג, שפית ושופטת "משחקי השף" ארה"ב
אמנדה פריטאג, שפית ושופטת "משחקי השף" ארה"ב. צילום: סלבריטי שף בירת'רייט

מיזם ה-"Celebrity Chef ‘Birthright’" הוא יוזמה של הֶארבּ קרליץ, ממייסדי תרבות פסטיבלי האוכל האמריקאים ומי שעומד מאחורי הפקת אירועי האוכל הגדולים ביותר בניו יורק, לאס וגאס וקליפורניה, במטרה לחשוף שפים לחוויה שעבר בעצמו בישראל לפני כשנתיים, אותה הוא מגדיר כ: "מהפכה של אוכל טוב, מסעדות גורמה, חיי לילה איכותיים ויקבים משובחים, לצד חדשנות ישראלית, "פוד-טק", חקלאות ורפואה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות