fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

15 מיליון שקלים נתרמו השנה למרכז הרפואי לגליל

בשנת 2014 גייסה עמותת ידידי המרכז הרפואי לגליל תרומות בסכום שיא. ארבעה מליון מתוכם הופנו לרכישת ציוד רפואי מתקדם
מיכאל אילוז, רעיה שטראוס בן דרור, ד"ר ברהום מנהל המרכז הרפואי ואמיר ירחי צילום: רוני אלברט המרכז הרפואי לגליל

עמותת ידידי המרכז הרפואי לגליל (המוכר גם כבית החולים בנהריה) קיימה ישיבה לסיכום שנת הפעילות 2014, ולהצגת תכנית העבודה לשנת 2015. מישיבתה עולה כי בשנה האחרונה גייסה העמותה תרומות בסכום שיא של 15 מיליון שקלים  והשקיעה מיליוני שקלים בפיתוח המרכז הרפואי ורכישת ציוד רפואי מתקדם, בבינוי, בחיזוק הקשר עם הקהילה בגליל המערבי, עם מקבלי החלטות במדינת ישראל, ועם תורמים וידידים בחו"ל, וביצירת סביבה מעודדת החלמה במרכז הרפואי.

בין הפרויקטים המרכזיים שבוצעו במרכז הרפואי בשנת 2014: הקמת אגף חדרי לידה חדיש שיהיה חלק מאגף בריאות האישה החדש שצפוי להיפתח בעוד מספר חודשים, רכישת ציוד רפואי בסכום של למעלה מ-4 מיליון שקלים, סיוע דחוף ברכישת מערכות מידע ומיחשוב, פרויקטים סביבתיים בכמיליון ש"ח, וביניהם הקמת גן ההחלמה ע"ש מרים בורקיס ז"ל בסמוך למכון האונקולוגי החדש, הקמת גן משחקים ראשון מסוגו לילדים מאושפזים, שיפוץ המסדרון הראשי ועוד.

מיכאל אילוז, רעיה שטראוס בן דרור, ד"ר ברהום מנהל המרכז הרפואי ואמיר ירחי צילום: רוני אלברט המרכז הרפואי לגליל

בנוסף סייעה העמותה למרכז הרפואי בקידום פרויקט המיתוג החדש שנמצא כעת בשלבי הטמעה מתקדמים, ובחיזוק הקשר עם חברות וארגונים מרכזיים באזור הגליל המערבי.

מנכ"ל העמותה, אמיר ירחי, הציג את תכנית העבודה לשנת 2015 ובראשה הקמת מחלקה קרדיולוגית חדשה שתוקם במלואה מכספי תרומות שגייסה העמותה, המשך השקעה ברכש ציוד רפואי מתקדם, ופעילות אינטנסיבית לשיפור המרחבים הציבוריים במרכז הרפואי ובמחלקות השונות. בסיום הישיבה, בה השתתפה גם נשיאת העמותה הגב' רעיה שטראוס בן-דרור, התקיימה הרמת כוסית לשנת פעילות מוצלחת נוספת.

יו"ר העמותה, מיכאל אילוז: "שנת 2014 היתה שנת שיא , אבל אנחנו לא עוצרים כאן: בשנה הקרובה נוציא לפועל את התכנית השאפתנית להקמת המחלקה הקרדיולוגית החדשה, נמשיך את מתיחת הפנים שאנו עושים למרכז הרפואי לרווחת החולים וליצירת סביבה מעודדת החלמה, ונגייס סכומים נוספים בארץ ובעולם כדי לגשר במעט על הפער בין מרכז ופריפריה ולהפוך את המרכז הרפואי לגליל לבחירה הראשונה של כל תושבי האזור".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות