fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

שלום מעליכם

אסף שלום, מאמן הכושר מנהריה, מצעיד ביחד עם המאמן דני פרנקו את אליצור נתניה לפתיחה הטובה ביותר של הקבוצה מאז ומעולם. 5 ניצחונות מ-6 משחקים, ממקמים את הקבוצה הצנועה בצמרת טבלת ליגת העל
אסף שלום
אסף שלום (צילום: דניאל דיסטרבודיס)

אליצור "ברק" נתניה, מסתמנת עד כה כהפתעה הנעימה של העונה. בתום שישה מחזורי ליגה, מדורגת הקבוצה במקום השני בטבלת ליגת העל, עם מספר נקודות זהה למוליכה מכבי ת"א, ומעל הפועל ירושלים, מכבי ראשל"צ ושאר אריות הליגה. אסף שלום מנהריה, הוא מאמן הכושר של הקבוצה זו עונה שנייה ברציפות ויש לו חלק לא מבוטל בהצלחתה המקצועית. שלום, בוגר תואר שני במדעי הספורט מטעם מכללת וינגייט, משמש במקביל גם מאמן כושר בנבחרות הצעירות של ישראל בכדורסל ומאמן כושר אישי של ספורטאים מכל ענפי הכדור.

למה דווקא נתניה?

אסף שלום
אסף שלום (צילום: דניאליסטרבודיס)

"בתקופת לימודיי בוינגייט, המאמן דני פרנקו פנה אליי והציע שאעבוד לצידו באליצור נתניה. קודם כל, ראיתי בהצעה מחמאה וצעד אישי להתקדמות מקצועית והכרה. אני מאוד מרוצה בנתניה. מדובר במועדון מסודר עם אנשים טובים והיחס אליי מצוין. יש ביני לבין דני ושאר חברי הצוות המקצועי, שיתוף פעולה יוצא מן הכלל".

במה מתבטאת התרומה שלך להצלחת הקבוצה?

"לעבודה של מאמן כושר, חשיבות מכרעת בהישגי הקבוצה. המאמן אחראי על הצד המקצועי והמנטאלי, אבל העבודה שלנו, כמאמני כושר, היא לדעת להכין ולהביא את השחקנים למשחקים בכושר הגופני הטוב ביותר. זה בא לידי ביטוי בהכנת הקבוצה באימוני טרום העונה, ויסות עומסים במהלך השנה, עבודה ספציפית מבחינה תנועתית, תרגילים למניעת פציעות, שיקום שחקנים שנפצעו והחזרתם לפעילות, בניית תוכניות עבודה ברמה האישית וכמובן חיזוק הכושר הגופני. כל פעילותי נעשית בתיאום ובשיתוף הצוות המקצועי והרפואי של המועדון".

לא הציעו לך לאמן בצפון, בהפועל עכו או בעירוני נהריה, למשל?

"האמת שלא, כי בשנים האחרונות, בגלל הלימודים, כל ההתפתחות המקצועית שלי היתה בעיקר באזור המרכז. הייתי מאמן כושר ראשי במועדון הטניס בכפר סבא ובפנימיית המחוננים של וינגייט. עד גיל בוגרים, שיחקתי בקבוצת הנוער של הפועל עכו ובתום השירות בצבא, הקדשתי את זמני ללימודים. פה בצפון, מכירים אותי באופן אישי, אבל פחות בקטע המקצועי. כרגע, טוב לי מאוד בנתניה, ומי יודע מה צופן העתיד".

מה המטרה שלך מבחינה מקצועית?

"להגיע לקבוצה גדולה, כמובן. כמו שהזכרתי קודם, כרגע טוב לי מאוד בנתניה והחיבור שלי עם הצוות והשחקנים, מצוין. תחום הכושר הגופני הוא תחום רחב ומקיף, כיוון שכל הזמן הספורט התחרותי מתקדם ומשתנה במובן מסוים, ותמיד יש מקום ללמוד ולהתחדש. אני מתכנן לעשות דוקטורט בתחום האימון כשהשאיפה היא לאמן בעתיד במועדון גדול, בארץ או בחו"ל".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות