fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ראש סיעת הבית היהודי בנהריה הסיר את מועמדותו

קובי ויצמן, הנחשב לבולטים שמבין אנשי הציונות הדתית בצפון, החליט להסיר את מועמדתו לבחירות הפנימיות בבית היהודי שעתידות להתקיים בחודש הבא, אבל מתכוון לפעול במרץ לחיזוקו של סגן שר החינוך, ח"כ אבי וורצמן. "צריך להתמקד עכשיו בחינוך" אומר ויצמן
מסיר התמודדות ותומך בחינוך. קובי ויצמן. צילום באדיבותו

מוותר על הבחירות, אבל מתמקד בחינוך: לאחר שהתלבט רבות, קובי ויצמן, 39, אחד מאנשי הציבור המוכרים והמשפיעים של הציונות הדתית בצפון בארץ , החליט לוותר על התמודדות בסיעת הבית היהודי בצפון, ולמקד את השפעתו בתמיכה בסגן שר החינוך ח"כ אבי וורצמן.

מזה שנה וחצי מכהן ויצמן כראש מטה סגן השר וורצמן ולדבריו, הם הובילו יחד  מהפכה שקטה ועקבית בתחומים רבים במערכת החינוך. לאחרונה הרגיש כי  הגיע העת ששניהם יתמודדו יחדיו "אנו שומעים בימים האחרונים על מתמודדים רבים  שהחליטו להגיש את מועמדותם. על אף הקולות העולים מהשטח להוות יצוג הולם לצפון, שקלתי רבות את התמודדותי  והחלטתי לשלב כוחות יחד ח"כ וורצמן".

מסיר התמודדות ותומך בחינוך. קובי ויצמן. צילום באדיבותו


לדברי ויצמן: "בעת הזו אנו צריכים להתמקד בנושא החינוך, זה המשרד החשוב ביותר לכל ילדי ישראל, אני גיליתי והכרתי את סגן השר כבולדוזר רציני, שגם בתפקיד שקיבל, עשה דברים בקנה מידה גדול מאוד, והשאיר חותם משמעותי במשרד החינוך, וזו רק התחלת הדרך, לוורצמן יש עוד חלומות גדולים וחזון גדול למען החברה בישראל, ואני בטוח שנעשה דברים טובים ביחד. וזו רק יריית הפתיחה שלו".

סגן השר וורצמן בירך על ההחלטה ואמר: "אני מברך את קובי ויצמן על החלטתו לפעול יחד איתי לקראת ההתמודדות לכנסת. נחשפתי ליכולותיו של ויצמן בתקופה זו בה הוא מכהן כראש המטה של לשכתי.  אני סמוך ובטוח שבעזרת ה' נוכל להמשיך ולהוביל את החינוך מעלה מעלה".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות