fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני נהריה תשחק במוקדמות ליגת האלופות של פיב"א

מנהלת הליגה הודיעה לקבוצה שהיא תשחק במעפל החדש של פיב"א בעקבות ויתרון של חיפה ואילת. סטו דאגלאס ששיחק בעונה שעברה במכבי קרית גת חתם בקבוצה
סטו דאגלאס (צילום: מנהלת הליגה)

שמונה שנים עברו מהפעם האחרונה שעירוני נהריה שיחקה במפעל אירופי והנה זה שוב קורה. הקבוצה של המאמן אריק אלפסי חיכתה לחדשות טובות מכיוון מנהלת הליגה, שהודיעה בסוף השבוע שעבר שהיא תזכה להשתתף העונה במוקדמות ליגת האלופות, המפעל האירופי החדש של פיב"א, לאחר שהפועל אילת ומכבי חיפה ויתרו על מקומן. אם נהריה לא תצלח את שלב המוקדמות, היא תנשור היישר לשלב הבתים של היורופקאפ.

בעין שרה כבר ידעו בעבר ימים יפים של אווירה אירופאית עם משחקים גדולים שזכורים לטובה כמו בסדרת רבע גמר היורופקאפ נגד אוראל גרייט הרוסית ב-2003 או שוב בסדרת רבע גמר היורופקאפ בעונה לאחר מכן נגד בי.סי. קייב מאוקראינה.

מאמן עירוני נהריה אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
החזיר את נהריה לאירופה. אריק אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

עכשיו כשהכל ברור והכרטיס לאירופה בכיס, הצוות המקצועי החל בתהליך בניית הסגל לעונה הקרובה כשהמטרה לשמור על כמה שיותר שחקנים מהעונה שעברה. ראשון להישאר הוא קפטן הקבוצה בשלוש השנים האחרונות, ערן אסנטי, שייפתח עונה רביעית בסגול וימשיך לשמש כקפטן של המאמן אריק אלפסי. בגזרת הישראלים יש כוונה להשאיר את ניב ברקוביץ' ועודד ברנדווין ובגזרת הזרים את קמרון קלארק, ריצ'ארד האוול וגילברט בראון, כשעם האחרון נמצאת הקבוצה במו"מ מתקדם להשארתו.

הרכש הראשון לעונה של אלפסי הוא המתאזרח סטו דאגלאס (26, 1.91) ששיחק העונה במכבי קרית גת. דאגלאס רשם ממוצע של 7.6 נק' 2.1 כ"ח ו-1.5 אס' למשחק. מי שעוד צפוי להצטרף בימים הקרובים הוא אחד מבין שלושת הגבוהים אייזיק רוזפלט, אחריו נהריה חיזרה עוד מימיה בליגה הלאומית, יונתן שולדבראנד שמוזכר כבר עונה שלישית להצטרך לקבוצה ואלכס צוברביץ' ששוחרר ממכבי חיפה.

סטו דאגלאס (צילום: מנהלת הליגה)
סטו דאגלאס (צילום: מנהלת הליגה)

בסופ"ש הבא המאמן אלפסי יטוס לליגת הקיץ של ה-NBA בלאס וגאס כדי לעקוב אחר שחקני חיזוק פוטנציאליים. בקרוב צפויה הקבוצה לצאת בקמפיין שיווקי של מכירות מנויים לעונה האירופית ולעונה הרגילה.

יו"ר הקבוצה ניסים אלפסי: "לקחנו חתיכת אתגר ואני מאמין ומקווה שנעמוד בו בכבוד. אנחנו נעשה הכל כדי להצליח במפעל האירופי ולשם כך ראש העיר הגדיל את התקציב ובנוסף יש תמיכה נוספת ממנהלת הליגה עבור ההשתתפות באירופה. יש המון התעניינות מצד אוהדים ועצם זה שאנחנו נשחק העונה באירופה אני מקווה שזה ייתן לנו אפשרות להביא לכאן שחקנים טובים".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות