fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורסל ליגה לאומית: מקויי פה, מקויי לא, מקויי חתום

עד שלשום, עירוני נהריה התאכזבה לשמוע שהזר אדם מקויי לא יגיע כי חשב שהוא בא לליגת העל. שלשום אחרי הרבה מריטות עצבים חתם מקויי סופית והשלים את הסגל. יניב מרגוליס מונה למאמן הכושר
יניב מרגוליס
חזר לקבוצה. יניב מרגוליס (צילום: אדריאן הרבשטיין)

בשבוע שעבר פורסם כאן כי עירוני נהריה השלימה את הסגל שלה במועד סביר לפני פתיחת ההכנות לעונה החדשה בניגוד לשנים האחרונות שמסיבות שונות התקשתה להשלים את הסגל במועד. בתחילת השבוע התברר כי השוטינג-גארד הזר אדם מקויי לא יגיע לקבוצה, דבר שגרם אכזבה לצוות המקצועי. לדברי סוכנו של מקויי, שחקן מוכשר ואתלטי, בעל עבר במספר ליגות באירופה, השחקן היה משוכנע כי הוא מגיע לשחק בליגת העל בישראל ולא חתם על החוזה שנשלח אליו. ביום רביעי סמוך לסגירת הגיליון התברר כי אי הבנה בין סוכנים גרמה לבלגן ובסופו של דבר מקויי חתם סופית בנהריה.

יונתן בייז
אחד נשאר אחד חוזר. יונתן בייז (צילום: אדריאן הרבשטיין)

מקויי מצטרף לסגל הקבוצה הכולל את הזר המשמעותי רמון קלמנטה (27, 2.03, עמדה 5-4) ואת שאר הישראלים: ניר גולן, אבירם זליקוביץ', אורן בן חמו, ערן סעודאי, ג'ונתן בייז, מוטי מוסקוביץ, עאדל מתא, בני אלשיר ועוד 4-3 שחקני נוער שסיימו גיל בקבוצת הנוער.

עוד התפתחות חשובה: השבוע נקבע כי מאמן הכושר החדש-ישן העונה יהיה יניב מרגוליס הוותיק ועל פי דרישת ההנהלה, יעבוד גם עם קבוצות הליגה במחלקת הנוער.

הגארד ג'ונתן בייז התייחס השבוע לידיעה שפורסמה בשבוע שעבר כאילו הייתה בכוונתו לבדוק אפשרות לעזוב, בגלל חשש ממעט דקות פרקט בגלל ריבוי גארדים העונה בקבוצה: "אני לא מכחיש שהיו לי כוונות לחפש קבוצה אחרת כשהבנתי שיש השנה הרבה גארדים. אני זוכר ושמח שהמאמן שי מינסטר לקח אותי והחתים אותי ראשון בקבוצה. בשנה שעברה הוכחתי שאני יכול לשחק בליגה הלאומית, לתת ולתרום ואני לא רואה סיבה שלא אוכל לתרום השנה. אני רואה את עצמי כחלק מהרוטציה. אני אמור ומתכונן להילחם על המקום שלי ואני מקווה לתרום כל מה שאני יכול. אני לא חושב שתהיה לי בעיה לקבל דקות משחק. אני שחקן בית בנהריה ואני צריך לתת את כל כולי כמו אחד שגדל בקבוצה".

יניב מרגוליס
חזר לקבוצה. יניב מרגוליס (צילום: אדריאן הרבשטיין)

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות