fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

עירוני נהריה: האם הקפטן ליאור שגב בדרך החוצה?

בשבועות האחרונים גוברים סימני השאלה לגבי המשך עתידו בקבוצה, למרות שלרכז חוזה לעונה נוספת
ליאור שגב
ליאור שגב (צילום: אושרי כהן)
ליאור שגב
ליאור שגב (צילום: אושרי כהן)

האם שלושה חודשים אחרי שהניף את צלחת אליפות הליגה הלאומית, קפטן עירוני נהריה ליאור שגב בדרך החוצה מהקבוצה? בשבועות האחרונים גוברים סימני השאלה לגבי המשך עתידו בקבוצה, למרות שלרכז חוזה לעונה נוספת. מקורבים לקבוצה מגלים, כי בכוונתה לשחרר את שגב תמורת פיצוי כספי, כשאת מקומו צפוי לתפוס הגארד של הפועל ברק נתניה בעונה שעברה אייל שולמן (27, 1.92 מ'). שולמן, שמשחק גם בעמדת הרכז, רשם בעונה שעברה ממוצע של 5.4 נקודות, 2.9 אסיסטים ו-1.3 כדורים חוזרים ב-29 משחקים בהם שותף בממוצע 21.9 דקות.

שולמן: "להיות רכז ראשון בקבוצה בליגת העל זאת אחריות גדולה, אבל אני מוכן לאתגר. אני מקווה שהחיבור ביני לנהריה יקח אותנו למקום טוב". חגאי: "אייל הוא ילד מיוחד שאם יקבל את השקט והביטחון, יצליח. אני מאמין בו ולכן אתן לו את המפתחות של עמדת הרכז הראשון. עכשיו, חובת ההוכחה היא עליו".

בנהריה רצו תחילה את רכזה של הפועל אילת בעונה שחלפה יובל נעימי, אך דרישותיו הכספיות הגבוהות הרתיעו את אנשי נהריה והוא חתם לבסוף בבני הרצליה. עם שובו ממחנה הקיץ בארה"ב, שם עקב אחרי מספר שחקנים, יזם המאמן חגאי שיחה ראשונה עם שגב, במהלכה הבהיר לו שהוא אינו בתוכניות שלו לעונה הקרובה. "ליאור לא מתאים לנו מבחינה מקצועית", הסביר חגאי, "אני מאד אוהב אותו ברמה האישית ואני גם חושב שהוא שחקן טוב שעזר לנו המון בעונת העלייה. השיחה בינינו לא היתה הכי נעימה והיו דברים שאולי לא היו צריכים להיאמר, אבל אלה דברים שקורים בספורט". שגב עצמו חש פגוע מאוד בעיקר לאחר ששמע על הכוונה להתיר חוזהו, לראשונה מהתקשורת וביקש שלא להגיב בשלב זה. מי שעוד עזב הוא הרכז גיא דותן, שסיכם בקרית אתא מהלאומית.

לאחר החתמתם של צמד הזרים ג'יי אר גידנס וג'וליאן מאבונגה, המאמן חגאי מחפש אחרי הזר הרביעי שיסגור לו את מצבת הזרים לעונה הקרובה, יחד עם נייט מילר שממשיך לעונה נוספת. הזר אחרון ברשימה צפוי לאייש את עמדת הסנטר ובכך להשלים את הקו הקדמי של הקבוצה, שעל הנייר נראה מבטיח וכולל את המתאזרח רוברט רות'בארט, מאבונגה ואופיר הובר.

נבחרת העתודה של ישראל, בשורותיה משחק תומר גינת, סיימה השבוע את אליפות אירופה במקום השביעי, אחרי שהודחה בשלב רבע הגמר על ידי סרביה. בעשרת משחקי הנבחרת רשם גינת ממוצע של 6.6 נקודות ו- 4 כדורים חוזרים.

הקבוצה החלה השבוע במכירת מנויים לעונה הקרובה. המכירה תתבצע דרך קופת ברק, כשמחיר מנוי למבוגר הוא 750 שקל. ברשתות החברתיות כבר קמה מחאה מצד האוהדים על מחיר המנוי ובימים האחרונים אף החלה התארגנות בניסיון ללחוץ על ראשי המועדון להפחית את המחיר. עד למועד סגירת הגיליון (רביעי) נרשמו 24 אוהדים.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות