fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

סלע בינוי חשפה את פרויקט יוניק S במערב אוסישקין

חברת סלע בינוי מקבוצת סלע אחזקות השיקה ביום שישי האחרון במסגרת יום פתוח את הפרויקטים החדשים שייבנו בנהריה
השלב האחרון נהריה הירוקה. Sela-E
השלב האחרון נהריה הירוקה. Sela-E
השלב האחרון נהריה הירוקה. Sela-E
השלב האחרון נהריה הירוקה. Sela-E

ביום שישי ערכה חברת "סלע בינוי" בנהריה יום פתוח, שחשפו את הפרויקטים הנוכחיים והחדשים של החברה לציבור הרחב.

במהלך היום הוצגו למבקרים שלושה פרויקטים של החברה, עדכניים ועתידיים: פרויקט הבניין השלישי בבניין "סלע E" בנהריה הירוקה, אשר מציע דירות ארבעה, חמישה ושישה חדרים. בפרויקט זה נמכרו כבר 23 דירות מתוך 54. ליום הפתוח הגיעו עשרות מאזור הגליל המערבי והקריות ונמכרו שלוש דירות.

במקביל פרויקט "עמותת נהריה הצעירה", בונה  בסמוך לקניון "ארנה" החדש, במסגרתו נמכרו כבר 78 דירות מתוך 120 יחידות דיור בארבעה בניינים, הכוללות דירות 4-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים. פרויקט זה הינו משותף לחברת "אפל- וקנין נדל"ן" ו"סלע בינוי", כאשר סלע בינוי הוא הקבלן המבצע, שאחראי גם על התכנון. בשל כך, נמכרות הדירות בפרויקט זה ללא רווח יזמים, בערך 15% פחות ממחיר השוק. כך לדוגמה, דירת ארבעה חדרים בפרויקט עולה כ~750 אלף שקלים ודירת חמישה חדרים כ-850 אלף שקלים.

פרויקט יוניק S, המציע שישה בניינים בהם 210 יחידות דיור, ומבוצע בשותפות עם חברת "אמריקה- ישראל". שיווקו יחל לאחר החגים. גם פרויקט זה מציע דירות 4-5 חדרים, דירות גן ופנטהאוזים.

יום פתוח סלע בינוי
שניר וליאור,דותן סלע, ליטל ברוט, רועי בן-שלוש, עופר סורסקי (צילום: תאיר פז)

דותן סלע, מנהל השיווק של "סלע בינוי": "היום היה מעין יום פתוח, לספר לקהל על פרויקטים חדשים שלנו בהווה ובעתיד, ובעצם לתת הצצה למגה פרויקט שלנו- " יוניק S" בנהריה הצעירה, באזור מערב אוסישקין. כמו כן, התחלנו בשיווק של החלק השני והאחרון של פרויקט "סלע E" בנהריה הירוקה. כל הרעיון ביום הפתוח היה לחשוף את הציבור לפרויקט החדש. אנחנו עובדים היום עם חברת "פרימיום נכסים", שמתמחים במכירות וקנייה של דירות יד שנייה וחדשות מקבלן בנהריה, בבעלותם של ליאור משה ושניר פריינטה".

במהלך היום נהנו המבקרים מהטבות והנחות ייחודיות, שניתנו לקונים שרכשו דירות באותו היום: קומה במתנה בכל אחד מן הפרויקטים, ייעוץ משכנתאות חופשי מחברת "עמית למשכנתא", טיפים וייעוץ לעיצוב הבית ממעצבת הפנים, ליטל ברוט והסבר מצד נציגי סלע בינוי על חוק "מע"מ אפס" לרוכשי דירה ראשונה. בנוסף, נהנו המגיעים מכיבוד עשיר ואיכותי.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות