fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: כתובת נאצה רוססה על מכוניתו של אייל וייזר

''תמות, לא תהיה ראש עיר'', נכתב בספריי אדום על מכוניתו של המועמד לראשות עיריית נהריה אייל וייזר. ז'קי סבג מגנה את המעשה
רכבו המושחת של אייל וייזר (צילום: עצמי)
רכבו המושחת של אייל וייזר (צילום: עצמי)

מכוניתו של המועמד לראשות עיריית נהריה, אייל וייזר, נמצאה היום בבוקר מרוססת בכתובות נאצה. על המכונית נרשם בספריי אדום: "תמות, לא תהיה ראש עיר".

ממטה הבחירות של אייל וייזר נמסר, כי לצד הגשת תלונה למשטרה, נבחנת כעת האפשרות לדרוש אבטחה משטרתית צמודה עד ליום הבחירות.

איל וייזר: "מערכת הבחירות התנהלה עד עכשיו בכבוד הדדי ובהגינות. כולי תקווה שהאירוע הזה היה נקודתי ובכך הסתיים. אני קורא לכל המועמדים לגנות כל סוג של אלימות, בין אם מילולית ובין אם פיסית. אסור שנשכח שאנו עם אחד ונמשיך לחיות יחד בנהריה גם אחרי הבחירות. אני שם את מבטחי במשטרת ישראל ובטוח כי היא תגיע אל הבריונים ותוודא כי הדין ימוצה עמם עד תום. מי שחושב שתושבי נהריה יאפשרו לעבריינים להשפיע על עתיד  עירנו, טועה טעות חמורה. אני מבקש מכל תושבי העיר לא להיכנע להסתה ולאיומים".

בתגובה למעשה, גינה ראש העירייה ז'קי סבג את המעשה בעמוד הפייסבוק שלו ואף פנה למשטרה בבקשה לחקור בדחיפות חשד לפרובוקציות בחירות.

בעמוד הפייסבוק שלו כתב סבג: "ייאמר מיד. אני מגנה את המקרה החמור בו רוססו כתובות על רכבו של מועמד. הבוקר שיגרתי מכתב לניצב חגי דותן, מפקד מחוז חוף, עם העתקים למפכ"ל המשטרה, רב ניצב יוחנן דנינו ולראש אגף החקירות ומודיעין במטה הארצי, ניצב מני יצחקי. בהמשך למעצרו וחקירתו של אחד ממנהלי אחד המטות בחשד לפגיעה בסכין בתעמולת חוצות של מטה 'נהריה אחת' בראשותי, נודע לי הבוקר ששמשת מכוניתו של אחד המתמודדים נופצה ועל המכונית רוססו כתובות".

"אני מגנה את המקרה החמור שאינו מתאים לנהריה שלנו. במכתבי הדגשתי, כי בעבר נעשו בנהריה פרובוקציות מתוזמנות במסגרת 'הפוך על הפוך', כמו מודעת אבל עצמית נגד מועמד לראשות עירייה, במטרה לבצע מניפולציה בדעת הקהל ובכך לגנוב את דעת הבוחרים. ביקשתי מהמשטרה לחקור את המקרה ולמצות את החקירה בזריזות מרבית, על מנת לחשוף מי או מה עומד מאחורי מעשה זה. הצעתי לשקול שימוש במכונת אמת מול כל המעורבים על מנת לחשוף האם מדובר בפרובוקציה ומי עומד מאחוריה".

"יצוין, כי רק לאחרונה הונח מטען חבלה ליד מכוניתי. במכתב שהועבר גם לצמרת המטה הארצי, ביקשתי שהמשטרה תפקח עין על המתרחש ותגביר את המאמצים החקירתיים והמודיעיניים בתקופה זו – לנוכח ניסיונות לדרדר את מערכת הבחירות לפלילית ואלימה ובכך לפגוע בעיר ובשמה הטוב. נקווה שמערכת הבחירות תישמר נקייה ועניינית עד סופה".

חיים פונימונסקי, דובר מחוז החוף במשטרת ישראל בתגובה: "משטרת נהריה פתחה בחקירת נסיבות המקרה".

» לחצו כאן כדי להכיר את המועמדים לראשות עיריית נהריה
» לחצו כאן כדי להכיר את המועמדים למועצת העיר נהריה

רכבו המושחת של אייל וייזר (צילום: עצמי)
רכבו המושחת של אייל וייזר (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות