fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: יצא מבית המשפט עם מנוי מתנה לקאנטרי ותרומה לגולני

תשמעו את הסיפור של משה ממן מנהריה שהתלונן על ליקויים בקאנטרי העירוני
הקאנטרי העירוני בנהריה
הליקויים תוקנו. הקאנטרי העירוני בנהריה (צילום: אושרי כהן)
הקאנטרי העירוני בנהריה
הליקויים תוקנו. הקאנטרי העירוני בנהריה (צילום: אושרי כהן)

משה ממן מנהריה, שהתלונן על ליקויים בקאנטרי העירוני וביטלו את המנוי שלו, קיבל במתנה מנוי מתנה לשנה, לו ולשני ילדיו. ממן זכה בבית משפט לתביעות קטנות בקריות בתביעה שהגיש נגד החברה הכלכלית שמפעילה את הקאנטרי.

ממן, בן 56, שוטר מג"ב לשעבר ואב בית בחטיבת גולני, היה מנוי בקאנטרי העירוני זה שנתיים. בשנה שעברה, בוטל המנוי שלו בטענה שהוא מטריד. לדבריו, הוא גילה ליקויים שונים במקום, כמו סגירת שירותי נכים ואבנית במרצפות והתלונן על כך למשרד הבריאות ולמשרד מבקר המדינה. לאחר שהמנוי שלו בוטל, פנה ממן לבית המשפט. במקביל, המשיך להגיע לחוף הים הסמוך לקאנטרי, שילם עבור כרטיס ואף ביקש אישור כניסה מיוחד, מחשש שיאשימו אותו בהטרדה.

בתחילת החודש פסקה השופטת עופרה אטיאס לטובתו של ממן. ממן הציג בבית המשפט את כל תעודות ההוקרה שלו מתקופת שירותו כשוטר במג"ב והסביר, כי הוא הצביע על הליקויים לטובת הכלל. מנגד, מנהל הקאנטרי יוסי בנג'ו טען בבית המשפט, כי ממן היה יושב עם שלטים מול הקאנטרי ובהם דברי השמצה.

בסופו של דבר, הצדדים הגיעו לכדי הסכם בזו הלשון: "הנתבעת מתנצלת על התנהלותה כלפי התובע ומביע הערכה לפעילותו ולאכפתיות שהוא מגלה לטובת רווחת הציבור, וכמחווה של רצון טוב ומתוך כוונה לפתוח דף חדש ביחסים, תעניק הנתבעת לתובע מנוי לשנה חינם, לו ולשני ילדיו. התובע מתחייב שלא להפגין נגד הקאנטרי וכל תלונה תישלח למנהל הקאטנרי בלבד. בנוסף יתרום הקאנטרי סכום של 1000 שקלים לגדוד גדמ"ר של גולני בלימן". יצוין, כי הליקויים עליהם הצביע ממן תוקנו.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות