fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

נהריה: ילדה בת 5 נשרטה על ידי סייעת בגן ילדים

ילדה בת 5 מנהריה הלומדת באחד מגני העירייה בעיר נשרטה בצורה קשה על ידי סייעת מחליפה בגן

המקרה אירע לפני כשבועיים. האם מספרת כי הילדה לקחה לסייעת את המפתחות, הסייעת רדפה אחריה, תפסה אותה בחוזקה ושרטה אותה בצוואר בשריטות שועמקן 10 ס"מ עם ציפורניים ארוכות. לדברי האם, היא לקחה את בתה לקופת חולים והרופא הסביר כי מדובר בשריטה שהופעל בה כוח.

האם פנתה למחלקת הגנים בעיריית נהריה ולדבריה נערך בירור שלא העלה תוצאות. "התקיימה פגישה עם מנהלת כוח האדם של העירייה, אחראית מחלקת הגנים הגננת והסייעת, דרשתי להרחיק את הסייעת מהגן והם הסתפקו בהתנצלות. מאז לבת שלי נותרו צלקות בצוואר. התרשמתי שמנסים להשתיק את המקרה והם טענו שזו לא הייתה פגיעה מכוונת.

"לאחר הפגיעה הבת שלי התלונננה על כאבים בכתף ימין והתקשתה לבצע פעולות מסוימות. מאז המקרה אני לא מוצאת מנוחה, לא ברור לי איך מתרחשים מקרים כאלה וזה עובר לסדר היום. צריך לעורר מודעות בקרב ההורים", הוסיפה האם.

מעיריית נהריה נמסר: "העירייה ערכה בירור מקיף של האירוע עם כל הגורמים המעורבים ופעלה בהתאם למסקנות שהופקו. האם קיבלה תגובה מכל הגורמים המעורבים"

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות