fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מרכז צעירים יקום נהריה

צעירי נהריה סגן ראש העירייה אור כהן וחברת המועצה אורנה שטרקמן מציגים: "ייפתח בנהריה מרכז צעירים". המרכז עתיד לרכז את כלל פעילויות הצעירים בעיר ומתוקצב בשלב הראשוני בכמיליון שקלים.
סגן ראש העיר בתואר אור כהן, השר סילבן שלום, חברת המועצה אורנה שטרקמן, ראש העירייה ז'קי סבג ורעייתו מרסל
שיתוף פעולה. כהן, שלום, שטרקמן וסבג ורעייתו מרסל (צילום: עצמי)

ארבעה חודשים  לאחר הבחירות לראשות עיריית נהריה והצטרפותם של צעירי נהריה עם שני מנדטים לקואליציה של ראש העירייה ז'קי סבג, מדווחת הסיעה כי יוקם בנהריה מרכז צעירים.
סגן ראש העירייה בתואר אור כהן, מחזיק תיק הצעירים, מסביר היום (ראשון) כי חברי סיעת צעירים למען נהריה משקיעים את כל מרצם להקמת מרכזה זה שצפוי להיפתח בחודשים הקרובים.  המרכז עתיד לרכז את כלל פעילויות הצעירים בעיר ומתוקצב בשלב הראשוני בכמיליון שקלים לפעילויות הליבה אשר הוגדרו על ידי סיעת הצעירים יחד ובשיתוף מלא עם סבג, המשרד לפיתוח הנגב והגליל וג׳וינט ישראל.

מודל מרכז הצעירים עובד בערים רבות בארץ ונותן מענה רחב לצעירים במגוון תחומים. בין פעילויות המרכז מתוכננת הכוונת חיילים משוחררים, קורסים אקדמיים ומקצועיים, מרכז סטראט- אפ עירוני ומרכז עירוני שירכז את פעילויות תנועות הנוער ויקדם אותן בעיר. בנוסף למרכז הצעירים, חברת המועצה אורנה שטרקמן מספר שתיים בסיעה  בונה תוכנית מתאר רב שנתית לקידום התיירות בנהריה.

 ״מדובר בשיתוף הפעולה החשוב ביותר בין סיעתנו לבין ראש העירייה שנתן את ברכתו ותומך במהלך״, מסביר כהן, ״מרכז הצעירים יהווה תפנית ואבן דרך בהשגת המטרה- השארת הצעירים בנהריה״. שטרקמן מוסיפה: ״קידום התיירות וחיזוקה הוא בראש מעייני, אעשה הכל על מנת לקדם את החזון התיירותי שלי. ראש העירייה מבין ועושה המון על מנת לעבוד איתנו בשת״פ ואנחנו מעריכים את זה מאוד״.
סגן ראש העיר בתואר אור כהן, השר סילבן שלום, חברת המועצה אורנה שטרקמן, ראש העירייה ז'קי סבג ורעייתו מרסל
שיתוף פעולה. כהן, שלום, שטרקמן, סבג ורעייתו מרסל (צילום: עצמי)

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות