fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מנהל התזמורת העירונית בנהריה אריה כפיר הלך לעולמו

מנהל ומנצח התזמורת העירונית בנהריה אריה כפיר נפטר במפתיע ביום שישי האחרון. יובא מחר למנוחות
אריה כפיר
אריה כפיר מנצח בחגיגות העצמאות בנהריה (צילום ארכיון: קרן אור גרינברג)

 

אריה כפיר
אריה כפיר (צילום פרטי)

מנהל ומנצח תזמורת הנוער העירונית בנהריה אריה כפיר נפטר במפתיע ביום שישי האחרון. לדברי עייתו דליה, כפיר (62) חש ברע ביום שישי בבוקר, ואחר הצהריים הובהל לבית החולים. שם, לאחר ניסיונות החייאה מרובים, נפטר בשעה 19:00 בערב. כרגע לא ידועה עדיין הסיבה הרשמית למותו. הלווייתו תתקיים מחר (ב') ,בשעה 15:00 בבית העלמין החדש של נהריה, סמוך לצומת כברי.

כפיר הותיר אחריו אישה ושלושה בנים. דליה כפיר מסרה לבלינקר היום (ראשון): "כנראה שזה בגלל הלב, לא ידוע עדיין, זה קשה מאוד כי זה בא בהפתעה, אריה היה בריא ובבריאות שלמה והתכונן לצאת מהבית שהחל לחוש ברע".

כפיר נולד בנהריה ולמד באקדמיה למוסיקה על שם רובין בת"א. בשנת 1973 ייסד את תזמורת הנוער העירונית והחל לנהל אותה בשנת 1974 עד היום, במשך 41 שנים. סך הכל כללה תזמורת הנוער כ- 125 תלמידים, בשלושת הרכביה השונים.

גילה ברק, מזכירתו האישית של כפיר זה 12 שנים מספרת: "אבדה גדולה, אני חושבת לעיר ואבידה גדולה לנוער פה. הוא חינך הרבה מאוד דורות של ילדים. זו גם אבידה אישית לי, כי באמת, הוא היה מעביד ומנהל משכמו מעלה. היה בן אדם טוב, מוכשר.

"מה שהיה חשוב לו במיוחד זה שהם יהיו בני אדם ויפרגנו אחד לשני. יותר מאשר שהוא שם דגש על הנגינה, היה חשוב לו שהם יהיו בני אדם, שהם תורמים מבחינה חברתית אחד לשני ועוזרים זה לזה. זה באמת היה תמיד יותר חשוב לו. בסוף השנה היינו מעניקים פרסים לחניכים מצטיינים ותמיד, אלו לא היו דווקא אלה שניגנו הכי טוב, אלא אלו שמבחינה חברתית היו עוזרים יותר ומשתתפים בכל מיני דברים". איך הגיבו התלמידים למותו של אריה? "הם המומים. כולנו המומים".

 

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות