fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

מלון סי לייף נהריה שופץ והורחב בעלות של 20 מליון שקלים

מלון סי לייף בנהריה
מלון סי לייף בנהריה (צילום: יח"צ)

חברת הנדל"ן ליגד השקעות ובנין, בבעלות דורון שולדנפריי וארקו החזקות, שבשליטת אריק קוטלר ומוריס וילנר ישיקו בקרוב את מלון סי לייף ספא הוטל המחודש על חוף אכזיב בנהריה. המלון, שעבר בשנה האחרונה שדרוג נרחב בהשקעה של 20 מיליון שקלים, יצטרף למלון סי לייף בוטיק והיקף הסוויטות יגדל מ-22 סוויטות הפרושות על 3 מבנים ל-62 סוויטות ב-4 מבנים.

מלון סי לייף בנהריה
מלון סי לייף בנהריה (צילום: יח"צ)

במהלך מתיחת הפנים המאסיבית, עבר המלון שיפוץ ניכר שכלל פירוק הבנייה הקיימת עד לרמת המעטפת והקמתו מחדש. על העיצוב הופקד משרד האדריכלים דארק, בבעלות דנאור ואסטריה שולדנפרי. במהלך מתיחת הפנים המאסיבית, שופץ המבנה המרכזי של המלון, לרבות 40 סוויטות, שתי מסעדות, לובי ובר המלון והוקם ספא יוקרתי הבנוי כולו מאבני מלח. השיפוץ המקיף כלל החלפת ריצוף, טפטים, שיפוץ מרפסות, ריהוט חדש בחדרים: מיטות, כורסאות, שידות, תמונות חדשות, שיפוץ יסודי ומקיף של חדרי אמבטיה, קרמיקות חדשות, כלים סניטרים, כיסויי מיטה גופי תאורה ועוד.

ספא מלון סי לייף, מכיל 5 חדרי טיפולים זוגיים עם ג'קוזי, חדר מלח, סאונה יבשה ורטובה, בריכת זרמים ובריכה מקורה. שטחו הבנוי של המלון, הממוקם על מגרש של 5 דונם, משתרע על 4,000 מ"ר עליהם בנויים ארבעה מבנים.

המבנה המרכזי, הכולל 40 סוויטות ב-4 קומות במבנה המרכזי מכיל גם את הספא וחדרי הטיפולים, שתי מסעדות ושתי בריכות שחייה, האחת חיצונית והשנייה מקורה חיצונית ומקורה. כל סוויטות המלון מרווחות ומאופיינות בעיצוב מודרני, כוללות 2 מסכי לד עם ממירי HD, מרפסת ובחלק מהסוויטות אף 2 מרפסות עם נוף לים. 6 סוויטות מיועדות לאירוח משפחות וכוללות סלון מרווח ושני חדרי שינה.

שדרוג המלון נעשה בשיתוף משרד התיירות, במסגרת תוכנית סיוע לבתי מלון וחידושם. במסגרת התוכנית, העניק משרד התיירות סיוע בעלות של 3 מיליון שקלים מתוך כ-20 מיליון שהושקעו במלון.

דורון שולדנפריי, מבעלי מלון סי לייף: "אנו שואפים להעניק לאורחים שלנו חוויה אחרת, חוויה של פינוק באווירה אינטימית על המים, אנו רואים בחוף הבתולי נכס התורם לשלווה של אורחינו. שמנו דגש מיוחד על העיצוב, הנוחות והשלווה המייחדים את חווית האירוח של האורחים. אנחנו מקווים להקים בישראל מלונות נוספים בקונספט הייחודי המאפיין את מלונות סי לייף".

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות