fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לראשונה: הוקלטו ישיבות המועצה בנהריה

מועצת העיר נהריה התכנסה אמש לישיבת מועצה מן המניין ולחברי המועצה חיכתה הפתעה. הפעם חיובית
מועצת העיר בנהריה
ישיבת מועצת העיר בנהריה (צילום ארכיון: אדריאן הרבשטיין)

מועצת העיר נהריה התכנסה אמש (שלישי) לישיבת מועצה מן המניין, הפעם חיכתה לחברים הפתעה חיובית. ישיבת המועצה הוקלטה על פי החוק ותקנות משרד הפנים.
עובד עירייה ממחלקת ההנדסה היה אחראי על הקלטת הישיבה, כפי שהן מתבצעות גם בישיבות של הוועדה לתכנון ובנייה. מהישיבה נעדר ראש העירייה ז'קי סבג וניהל את הישיבה, ממלא מקומו וסגנו דימיטרי אפשטיין.

מועצת העיר בנהריה
ישיבת מועצת העיר בנהריה (צילום ארכיון: אדריאן הרבשטיין)

את המאבק למען הקלטות ישיבת המועצה מנהל חבר המועצה אייל וייזר זה מספר שנים. וייזר פנה לסבג מספר פעמים במהלך הקדנציה, שיממש את החוק הפומבי של הקלטות ישיבות ופרסום פרוטוקולים באתר האינטרנט של העירייה למען השקיפות הציבורית. לפני שבועיים הגיש וייזר לבית המשפט עתירה מנהלית שדנה בנושא. טרם התקיים דיון ראשון בבית המשפט.

וייזר: "אתמול בערב היתה נקודת מפנה חשובה בניהול ישיבות מועצת העיר. אתמול בערב, נכנסתי לישיבת המועצה – ועל השולחנות פרושים מיקרופונים להקלטה. המאבק שלנו למנהל תקין מצליח. אנו מודים לעו״ד גיא יעקב שהכין בשמנו את התיק לבית המשפט".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות