fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

לאוסון שוחרר מנהריה, אודיאקוסה בדרך

הסנטר המצוין של נהריה קיבל בהפתעה גמורה את הודעת השחרור ובסיום המשחק נגד הוד השרון מירר בבכי בחדר ההלבשה. היום אמור היה לנחות בארץ הסנטר הניגרי דינמה אודיאקוסה
קני לאוסון
טוב ורע לו. קני לאוסון במופע פרידה מעין שרה (צילום: מיכה פישנזון)
 קני לאוסון
טוב ורע לו. קני לאוסון במופע פרידה מעין שרה (צילום: מיכה פישנזון)

עירוני נהריה (לאומית) השיגה עוד ניצחון כשגברה בעין שרה על העולה החדשה א.ס. רמת השרון, 63:79. אבל הסיפור המרכזי היה שחרורו המפתיע של שחקן החיזוק האמריקאי קני לאוסון. את ההודעה על כך מסר המאמן רועי חגאי מיד בתום המשחק, ומקורבים לשחקן גילו שלאוסון קיבל את הבשורה באופן קשה ואף בכה בחדר ההלבשה.

מבחינה מקצועית, אין ספק שלאוסון היה פקטור חשוב במשחק ההתקפה של נהריה, אך מנגד ספג ביקורת על תרומתו הדלה בהגנה. חגאי, שעד השבוע הביע שביעות רצון מהתפוקה ההתקפית של לאוסון, נתן לו גיבוי בכל הזדמנות, כאמור עד יום שלישי האחרון. לאוסון העמיד ממוצע מרשים של 19.3 נק' ו-10.8 כדורים חוזרים ב-12 משחקים.

היום אמור היה לנחות בארץ הסנטר הניגרי דינמה אודיאקוסה (28, 2.03) ששיחק תחת חגאי בעונה שעברה במדי מכבי הוד השרון. בתחילת הקיץ חיזר חגאי אחר הניגרי, שחתם במכבי ראשון לציון מליגת העל, אך שוחרר ממנה סמוך לתחילת העונה. בעונה שעברה העמיד אודיאקוסה ממוצעים של 19.6 נק' ו-11.7 כ"ח ונבחר לחמישיית העונה של הליגה הלאומית. את העונה הנוכחית פתח בליגה הראשונה בליטא, שם העמיד ממוצעים של 13.7 נק' ו-7.6 כ"ח ב-12 משחקים.

חגאי: "לא קל בכלל לבשר לשחקן על שחרור, ובטח לא לשחקן שאתה מאד אוהב ומעריך שהולך איתך קדנציה שנייה. הסברתי לו שבשביל לעלות ליגה אני צריך סנטר אמיתי וחשבתי שאנחנו צריכים להיפרד. אולי בעתיד עוד ניפגש".

לאוסון ביקש שלא להתייחס לעזיבתו.

והיה גם משחק. כבר אחרי 5 דקות נהריה עלתה ליתרון דו ספרתי ועד סיום הרבע הראשון הוליכה, 6:22. גם במחצית השנייה נהריה המשיכה לשלוט וירדה להפסקה ביתרון 31:47. את המחצית השניה נהריה פתחה בריצת 0:12 ובעצם הכריעה את המשחק בשלב די מוקדם. קלעו לנהריה: נייט מילר – 16 נק', לאוסון – 13 נק' (9 כ"ח), ערן אסנטי וגיא דותן (3 שלשות) – 11 נק' כ"א, אנטון שוטבין – 9 נק', אופיר הובר – 8 נק', עידו סטולרו – 5 נק', ערן סודאי וליאור שגב (4 חט') – 3 נק' כ"א.

בשלושת השבועות הבאים, תצא נהריה לרצף של שלושה משחקי חוץ: 7.1 – נגד אליצור רמלה, 14.1 – נגד הפועל מגדל העמק, 21.1 – נגד מכבי הוד השרון.

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות