fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כתב אישום הוגש נגד תוקפי ניצולת השואה

2 קטינים תושבי נהריה, בני 14 ו- 15 מואשמים שתקפו ושדדו לפני כשבוע, את ניצולת השואה, אביבה אנקרי. השניים רכשו בכסף אופנוע. מכתב האישום: "הנאשמים צפו במתלוננת, אחד מהם התנפל עליה, נתן לה מכה חזקה בראש, דחף אותה קדימה, הפיל אותה וחטף ממנה את התיק"
ניצולת שואה (צילום אילוסטרציה : יעל פזילביץ)
צילום אילוסטרציה

כתב אישום הוגש בערב יום כיפור (שלישי) נגד 2 קטינים תושבי נהריה, בני 14 ו- 15, ששדדו ותקפו לפני כשבוע את אביבה אנקרי, ניצולת השואה בת 77  בנהריה. השניים מואשמים בקשירת קשר לביצוע פשע, שוד בנסיבות מחמירות ותקיפת זקן וגרימת חבלה חמורה.

מכתב האישום עולה כי  השניים תכננו לשדוד עובר אורח וזאת כדי לקנות בכסף שישדדו קטנוע. באותו יום בסמוך לשעה 18:00 הבחינו שני הנאשמים במתלוננת, שהולכת לבדה בחלקת הדשא שבין רחוב  בן צבי לאשכול בנהריה כאשר תיק תלוי על כתפה, אחד הנאשמים התנפל עליה, נתן לה מכה חזקה בראש, דחף אותה קדימה, הפיל אותה על הקרקע וחטף ממנה את התיק, וזאת כאשר הנאשם השני ממתין לו בסמוך, מיד לאחר מכן נמלטו שני הנאשמים יחדיו מהמקום עם התיק.

שני הנאשמים בדקו את תכולת התיק של המתלוננת ומצאו כסף מזומן, הם חילקו ביניהם את השלל; נאשם אחד לקח 300 שקלים והשני לקח 600 שקלים ובכסף זה רכש קטנוע כפי שתכננו.

כתוצאה מהמכה ומהדחיפה, המתלוננת נפלה על הקרקע, ונגרם לה שבר במפרק כתף שמאל, בנוסף היא ספגה חבלה בברך ימין, וכן שריטות ושטף דם ביד שמאל, המתלוננת הובהלה לבית חולים בנהריה ואושפזה למספר ימים כשהיא סובלת מחרדות וכאבים.

הפרקליטות ביקשה מבית המשפט לעצור את הנאשמים עד תום ההליכים המשפטיים נגדם. כתב האישום הוגש על ידי פרקליטות מחוז חיפה באמצעות עו"ד שרון איל.

אהבתם? שתפו!

תגיות

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות