fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

כדורגל ליגה ב': רוצים להתאמן גם בבית המקדש

בית"ר נהריה החלה בהכנות לעונה הקרובה אבל נאלצת להתאמן במגרש האימונים. השחקנים מבקשים להתאמן פעם בשבוע על המגרש הגדול. יו"ר הקבוצה ניסים אלפסי: "לא רוצה שהמגרש ייראה כמו בקרית אתא או מגרשים אחרים, אני לא רואה עם זה בעיה"
מוקיר תודה. ניסים אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)
מוקיר תודה. ניסים אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

בית״ר נהריה המתכוננת לפתיחת העונה בתחילת חודש ספטמבר, החלה להתאמן השבוע אך השחקנים נאלצים להתאמן במגרש האימונים הקטן הצמוד למגרש הגדול החוקי.

ניסים אלפסי
אין בעיה. ניסים אלפסי (צילום: אדריאן הרבשטיין)

השחקנים מתכוונים לפנות ליו"ר הקבוצה ניסים אלפסי שיפנה לראש העיר כדי שיאשר להתאמן לפחות פעם אחת במגרש הגדול. אחד השחקנים: ״אם רוצים שנעלה ליגה חשוב שנתאמן פעם אחת במגרש הגדול. בינתיים זה נחשב לבית מקדש. אי אפשר לדרוך עליו באמצע השבוע, הגיע הזמן לשנות את זה״.

אלפסי: ״מגרש משחקים מיועד למשחקים. אני לא רוצה שהמגרש ייראה כמו בקרית אתא או מגרשים אחרים, אני לא רואה עם זה בעיה. כך היה כל השנים וככה יהיה גם השנה".

 השבוע הוחתמו בקבוצה שני שחקנים דומיננטיים: מיכה שושן בקישור, חאלד זבידאת יתפוס את תפקיד הבלם האחורי. אלפסי מתכוון להחתים גם שוער ברמה גבוהה על מנת לשפר גם את העמדה הזו. מעבר לזה כל הסגל שהיה בעונה שעברה יישאר העונה. 
אלפסי: ״בכוונתי להחתים עוד שני שחקנים ברמה גבוהה בנוסף לאלה שהחתמנו. לגבי השוער, כרגע הוא מבוקש על ידי מספר קבוצות ואני מקווה שבסוף יהיה אצלנו. אני לא מציין מי זה עד שהוא יחתום״.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות