fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

יום כיפור: רכב הסעות של בית חולים נרגם באבנים

במהלך סוף השבוע צוינו במקביל יום כיפור הקדוש ליהודים וחג הקורבן הקדוש למוסלמים ולדרוזים. בבית החולים נולדו תשעה תינוקות במהלך יום כיפור
המרכז הרפואי לגליל
המרכז הרפואי לגליל | צילום: רוני אלברט

 המרכז הרפואי לגליל היה ערוך לטפל בכל תרחיש אך כמדי שנה עיקר המטופלים היו ילדים וצעירים שנפלו בעת רכיבה על אופניים או קורקינט וכאלה ששיחקו בחג הקורבן בחזיזים. והיו גם שמחות: במהלך יום הכיפורים נולדו בחדרי הלידה תשעה תינוקות: שלושה בנים ושש בנות.

15 ילדים בגילאי 6-13 טופלו בחדר המיון לאחר שנפלו מאופניים, קורקינט, סקייט בורד ורולרבליידס. שלושה מהם אושפזו במצב קל עד בינוני במחלקת כירורגית ילדים. שוטר בן 43 שרכב על אופנוע איבד שליטה על אופנועו סמוך לשלומי בשל אבנים גדולות שהיו על הכביש. הוא אושפז במחלקה האורטופדית במצב בינוני. בתאונה אחרת, ילד בן 12 נפל מטרקטורון בשדה בין כפר יאסיף לג'דיידה ואושפז במצב בינוני עד קשה עם חבלות ראש וגפיים.

למרות פרסומים רחבים בתקשורת מצד הנהלת המרכז הרפואי הושלכו במהלך יום הכיפורים אבנים לעבר רכב הסעות של המרכז הרפואי סמוך לשכונת אוסישקין בנהריה. לא היו נפגעים או נזק.

בני המגזר המוסלמי והדרוזי חגגו את חג הקורבן. שישה ילדים בני 7-13 נפצעו בעיניים ובפנים במהלך החגיגות בביתם בכפרים: ירכא, בית ג׳אן, פקיעין וסמיע-כיסרא. שניים מהם נותרו לאשפוז במחלקת עיניים מצבם מוגדר קל.

 

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות