fbpx
[shortcode-weather-atlas city_selector=1178237 background_color="transparent" daily=0 unit_c_f="c" sunrise_sunset= 0 current=0 detailed_forecast=0]

ושוב איתכם: הליכוד חוזר למועצת העיר

בראש הרשימה יעמוד מאיר שצברג. הסיעה תתמודד למועצת העיר בלבד
מאיר שצברג
להביא משאבים. שצברג (צילום עצמי)
מאיר שצברג
להביא משאבים. שצברג (צילום עצמי)

מפלגת הליכוד חוזרת להתמודד למועצת העיר בנהריה אחרי עשור שבו לא השתתפה באופן רשמי בבחירות המוניציפליות. בראש הרשימה יעמוד חבר מרכז הליכוד מאיר שצברג.
שצברג, 61, בעל תואר ראשון במינהל עסקים ובעל משרה בכירה בחברת עמידר. הוא מוכר בזכות פעילותו הפוליטית ועזרתו לאוכלוסיות קשות יום. בנוסף משמש מגשר בבתי משפט בהתנדבות. בעברו עבד בעיריית נהריה והיה מנהל מטה הבחירות של רון פרומר.

החזרה של הליכוד לפוליטיקה המקומית מעניינת במיוחד, לאור העובדה כי ראש העירייה ז'קי סבג חזר לפני מספר חודשים לשורות הליכוד וגם המתמודד לראשות העיר חבר המועצה עו"ד אורן סודאי חבר באותה המפלגה. יצוין, כי סיעת הליכוד תתמודד למועצת העיר בלבד. לפני חמש שנים העניק הליכוד את תמיכתו לחבר המועצה דורון משה.

אלכס שמואלוביץ ז"ל היה החבר האחרון מטעם הליכוד במועצת העיר. בישיבת ההזדהות לפני חמש שנים, לא העביר שמואלוביץ את המנדט ברשותו לאף סיעה קיימת ואף העביר ביקורת על התנהלות הליכוד בעיר.

לאחרונה הודיעו בליכוד לכל חברי המרכז ומועצת העיר על הגשת מועמדות לבחירות המקומיות בנהריה. לוועדת הבחירות הגישו מועמדות שני חברים בסניף: שצברג וליאוניד גמיינסון. השניים הגיעו להסכמה ביניהם ששצברג יעמוד בראש הרשימה. יו"ר ועדת הבחירות הארצית, השופט יהושוע גרוניס אישר את רשימת המועמדים.

שצברג: "זה לא חדש שאני בחיים הפוליטיים, אך מעולם לא הייתי במועצת העיר ופעיל במישור הארצי. החלטתי שאני יכול לתרום המון בציבור בנהריה, בעיקר בתחום הרווחה, חינוך ותעסוקה לצעירים ולהביא משאבים לעיר. נעשתה טעות בבחירות הקודמות בליכוד, כי יש לנו נציגים טובים ואין סיבה שהם לא ישרתו את העיר. כעת נוצרה הזדמנות שתיווצר רשימה ותפעל לטובת הציבור והבאת משאבים לעיר דרך שרי הליכוד. אני מתכוון לנהל קמפיין ראוי".

יו"ר מועצת הסניף חיים מוסא: "אני מאחל בהצלחה לכל מי שיתמודד בנהריה".

אהבתם? שתפו!

אולי גם יעניין אותך

שיתוף ברשתות החברתיות